۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

با بودجه ۳ میلیارد تومان کجا خانه بخریم؟

۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۴۷
کد خبر: 680463
با بودجه ۳ میلیارد تومان کجا خانه بخریم؟

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ۳ میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین - نادیا سیه‌کار؛ خرید مسکن همواره دغدغه‌ای اصلی برای مردم بوده است. اغلب مردم بودجه‌ای متوسط برای خرید ملک در تهران در نظر دارند. اگر به دنبال واحدهای ۳ میلیاردی تهران برای سرمایه‌گذاری یا خرید می‌گردید، در این گزارش سعی کرده ایم تعدادی از خانه های ۳ میلیاردی تهران را مورد بررسی قرار بدهیم تا شما را در خرید و سرمایه‌گذاری مطمئن یاری کنیم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله طرشت را دارید میتوانید واحدی ۱۶ ساله با متراژ ۵۶ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

اگر واحدی نوساز در محله جیحون بخواهید میتوانید آپارتمانی ۲ خوابه با متراژ ۷۸ متر را با بودجه ۳ میلیارد تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۱۸ ساله در محله جنت‌آباد مرکزی با متراژ ۶۰ متر درحالی که تک خوابه است، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی ۱۵ ساله در محله پونک با متراژ ۵۸ متر و ۱ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی ۵۰ متری در تهرانپارس غربی با توجه به اینکه ۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک خوابه باشد ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

همچنین واحدی دیگر در محله تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۶۷ متر و ۲ اتاق خواب با سنی حدود ۱۶ سال قیمتی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

اگر واحدی نوساز در محله سلسبیل میخواهید، میتوانید آپارتمانی ۲ خوابه با متراژ ۷۵ متر را با بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

با بودجه ۳ میلیارد تومان کجا خانه بخریم؟