۰ نفر

جدیدترین وضعیت ترافیک جاده چالوس / ۱۲ آبان

۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳
کد خبر: 678572
جدیدترین وضعیت ترافیک جاده چالوس / ۱۲ آبان

آخرین وضعیت محورهای شمالی حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه‌روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۹۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۳، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که مسافران با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی نیز حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در حال حاضر نیز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع گزارش شده است.

بارش برف و باران در برخی از محورهای استان اصفهان و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و یزد نیز قابل پیش‌بینی است.