۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ۱۰ ساله شمال تهران چند؟

۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰
کد خبر: 677662
آپارتمان های ۱۰ ساله شمال تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰ ساله شمال تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ شمال تهران به علت آب و هوای متعادل و لوکس بودن خانه‌ها، جزو مناطقی است که مورد نظر ثروتمندان و خریدارانی که به دنبال خانه های لوکس و اروپایی در تهران هستند، به شمار می‌رود. در این گزارش خانه های ۱۰ ساله شمال تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا در خرید خانه یا سرمایه‌گذاری بهتر به شما کمک کنیم. 

واحد آپارتمانی ۱۰ ساله در تجریش با متراژ ۱۰۴ متر و ۲ اتاق خواب ارزشی معادل ۱۰ میلیارد تومان دارد.

همچنین واحدی ۱۰ ساله دیگر در محله زعفرانیه با متراژ ۱۸۳ متر و  ۳ اتاق خواب، قیمتی معادل ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید آپارتمانی ۱۰ ساله در الهیه با متراژ ۲۰۳ متر و ۳ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۲۴ میلیارد تومان احتیاج دارید.

 با بودجه‌ای معادل ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، میتوانید واحدی ۱۰۵ متری در محله ولنجک با توجه به اینکه ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را خریداری کنید.

همچنین واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۲۲۹ متر و ۳ اتاق خواب و با توجه به ۱۰ ساله بودن این سازه را میتوان با سرمایه‌ای معادل ۳۱ میلیارد تومان خریداری کنید.

آپارتمانی در محمودیه با متراژ ۱۸۶ متر و ۳ اتاق خواب و سنی حدود ۱۰ سال در روز های گذشته معادل ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی ۱۷۰ متری در محله فرمانیه با سنی حدود ۱۰ سال و ۳ اتاق خواب در روز های گذشته با قیمت ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

آپارتمان‌های ۱۰ ساله شمال تهران

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.