۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ۱۲۰ متری شرق تهران چند؟

۱۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۳
کد خبر: 672216
آپارتمان های ۱۲۰ متری شرق تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۲۰ متری شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ محله‌های شرقی تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. در این گزارش به بررسی واحدهای ۱۲۰ متری در مناطق شرقی پایتخت مثل نارمک، تهرانپارس و مجیدیه میپردازیم.

واحد آپارتمانی ۹ ساله در محله تهران‌نو با متراژ ۱۲۰ متر و ۳ اتاق خواب، ارزشی معادل ۵ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی دیگر در محله نیروهوایی با متراژ ۱۱۵ متر و ۳ اتاق خواب، درحالی که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد قیمتی بالغ‌بر ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان دارد.

اگر واحدی نوساز می‌خواهید میتوانید آپارتمانی ۱۱۰ متری در پیروزی همراه با ۲ اتاق خواب را با بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمانی دیگر در محله مجیدیه با متراژ ۱۱۵ متر و ۲ اتاق خواب با توجه به نوساز بودن این سازه، قیمتی بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی در محله تهرانپارس شرقی با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب با توجه به نوساز بودن این ساختمان قیمتی معادل ۵ میلیارد تومان دارد.

واحدی دیگر در همین محله درحالی که ۱۵ سال از ساخت آن میگذرد با متراژ ۱۰۳ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی در محله نارمک با متراژ ۱۰۵ متر و ۲ اتاق خواب، با سنی معادل ۱۷ سال در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

مسکن