۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

با ۵ میلیارد تومان کجا خانه بخریم؟

۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱
کد خبر: 671119
با ۵ میلیارد تومان کجا خانه بخریم؟

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ۵ میلیاردی غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است و بسیاری از افراد سعی دارند سرمایه خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در غرب تهران را دارید میتوانید واحدی ۸ ساله در محله ستارخان با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحدی ۷۰ متری در محله گیشا(کوی‌نصر) در حالی که ۳۰ سال از ساخت آن میگذرد و ۲ خوابه است، قیمتی معادل ۵ میلیارد تومان دارد.

همچنین با مبلغی معادل ۵ میلیارد تومان میتوانید واحدی نوساز در محله صادقیه با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب‌ را خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در محله طرشت با متراژ ۹۶ متر و ۲ اتاق خواب به بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

واحد آپارتمانی ۲۱ ساله در سعادت‌آباد با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۵ میلیارد تومان دارد.

همچنین واحد آپارتمانی ۸۰ متری در محله پونک با توجه به اینکه ۶ سال از ساخت آن میگذرد و ۳ اتاق خواب دارد، در روز های گذشته معادل ۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر واحدی در همین محله با قیمت کمتر میخواهید، میتوانید واحدی ۷۶ متری با ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد را با قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

با ۵ میلیارد تومان کجا خانه بخریم؟