۰ نفر

وضعیت راه ها؛

کندوان یکطرفه شد

۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۲۳
کد خبر: 652593
کندوان یکطرفه شد

سرهنگ یدالله جهان‌تاب با بیان اینکه محور‌های شمالی هم‌اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در محور هراز را نیز نیمه سنگین اعلام کرد و گفت که ترافیک خودرو در محدوده سه راهی رودهن تا امامزاده هاشم و تونل شماره یک در محور هراز نیمه سنگین تا سنگین گزارش شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، رییس پلیس راه مازندران با اشاره به افزایش حجم تردد خودرو‌ها در مسیر‌های منتهی به این استان، از یکطرفه شدن مسیر جنوب به شمال جاده کندوان خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز سه‌شنبه  با اشاره به کندی تردد خودرو‌ها در جاده کندوان، اظهار داشت: ترافیک خودرو در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان نیمه سنگین است و ماموران پلیس راه در حال تلاش برای روان سازی ترافیک هستند.

وی با بیان اینکه محور‌های شمالی هم‌اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در محور هراز را نیز نیمه سنگین اعلام کرد و گفت که ترافیک خودرو در محدوده سه راهی رودهن تا امامزاده هاشم و تونل شماره یک در محور هراز نیمه سنگین تا سنگین گزارش شده است.

سرهنگ جهان تاب وضعیت تردد خودرو در محوره فیروزکوه را در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد و افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است

رییس پلیس راه مازندران، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه و سرعت و سبقت غیرمجاز را از اصلی‌ترین علل وقوع تصادفات رانندگی ذکرکرد و از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

سرهنگ جهان‌تاب با بیان اینکه ماموران پلیس راه در حال تلاش برای روان سازی ترافیک هستند، افزود: بر اساس آمار سامانه‌های هوشمند ترددشمار جاده‌های مازندران، در ایام تعطیلات عیدقربان حدود چهار میلیون تردد در جاده‌های این استان ثبت شد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر آن محور‌های کوهستانی است.