۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ۶۰ متری غرب تهران چند؟

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۱۱
کد خبر: 632903
آپارتمان های ۶۰ متری غرب تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۶۰ متری غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ از آنجایی که قیمت مسکن در روز های اخیر نوسان زیادی را تجربه کرده است و قیمت واحد های آپارتمانی افزایش یافته است، عده‌ای از مردم به دنبال خانه‌های کوچک‌تر ولی در مناطق محبوب مثل غرب تهران می‌گردند. در این گزارش خانه های ۶۰ متری غرب تهران را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

برای خرید واحد آپارتمانی ۵۹ متری همراه با ۱ اتاق خواب و گذشت ۱۳ سال از ساخت آن در گیشا(کوی نصر) که یکی‌ از مناطق مطرح غرب تهران است و از پر جنب‌وجوش‌ترین مناطق غرب تهران به شمار می‌رود، به سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

ارزش واحدی در صادقیه که متراژ آن ۶۰ متر باشد و ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان است.

واحدی ۵۷ متری در ستارخان که نوساز باشد و ۱ خوابه باشد، در روز های اخیر به قیمت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی نوساز در طرشت که متراژی معادل ۶۵ متر داشته باشد و ۱ خوابه باشد، در روز های گذشته ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

آپارتمانی ۶۲ متری در شهرک غرب که ۱۵ ساله باشد و ۱ خواب داشته باشد، قیمتی حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

واحدی ۵۶ متری در سعادت‌آباد که متراژ آن ۵۶ متر باشد و ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان ارزش دارد.

برای خرید آپارتمانی در پونک با متراژی معادل ۵۷ متر و ۱ اتاق خواب که ۲۰ سال از ساخت آن گذشته باشد، به بودجه‌ای حدود ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

قیمت آپاراتمان