۰ نفر

وضعیت راه ها؛

محدودیت های ترافیکی عید فطر اعلام شد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۳۴
کد خبر: 632503
محدودیت های ترافیکی عید فطر اعلام شد

مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی تعطیلا پیش رو از امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت تا شنبه ۱۷ اردیبهشت را اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی یکشنبه ۱۱ اردیبهشت الی شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سطح جاده‌های کشور را اعلام کرد.

۱. موتورسیکلت

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تبصره: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری

۲.۱- محور کندوان

الف) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای یکشنبه و سه شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای یکشنبه و سه شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

ب) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

ج) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۵، ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۵، ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

۲.۲- محور هراز

الف) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۱، ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ از آب اسک به رودهن ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۱، ۱۴۰۱/۰۲/۱۲ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۳، از رودهن به سمت آب اسک به صورت یکطرفه خواهد بود.

ب) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۵، ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۵، ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

۳. نقلیه سنگین به استثنا حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی

۳.۱- محور کندوان

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.

۳.۲- محور هراز

الف) تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می‌باشد.

ب) تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۲، ۱۴۰۱/۰۲/۱۳، ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

۴. محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه، سه شنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۲، ۱۴۰۱/۰۲/۱۳، ۱۴۰۱/۰۲/۱۵ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ از مسیر جنوب به شمال محور تهران - فیروزکوه - قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

۵. محور آستارا – اردبیل و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۱ و همچنین از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای دوشنبه، سه شنبه و جمعه مورخ‌های ۱۴۰۱/۰۲/۱۲، ۱۴۰۱/۰۲/۱۳ و ۱۴۰۱/۰۲/۱۶ از محور مذکور ممنوع می‌باشد.

تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کأن لم یکن تلقی می‌گردد.