۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

با ۴ میلیارد تومان کجای تهران می توان خانه خرید؟

۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۵۷
کد خبر: 631607
با ۴ میلیارد تومان کجای تهران می توان خانه خرید؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۴ میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌ کار؛ اگر با بودجه حدودا ۴ میلیارد تومان قصد خرید خانه یا سرمایه‌گذاری در تهران را دارید، انتخاب های زیاد و گسترده‌ای پیش روی شما وجود دارد، ما در این گزارش سعی کرده‌ایم تعدادی از خانه‌های ۴ میلیاردی کلانشهر تهران را مورد بررسی قرار دهیم تا در انتخاب ملک به شما کمک کرده باشیم.

ارزش خانه‌ای ۱۷ ساله با متراژ ۵۰ متر همراه با ۲ اتاق خواب در اوین که یکی از محله‌های شمالی تهران و منطقه‌ای با ارزش برای خریداران ملک و سرمایه‌گذاران است، معادل ۴ میلیارد تومان است.

واحد آپارتمانی در پونک با متراژ ۸۵ متر و ۲ اتاق خواب، درحالی که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد، ۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان ارزش دارد.

سرمایه لازم برای خرید واحدی ۸۵ متری در ستارخان که نوساز باشد و ۲ خواب نیز داشته باشد، مبلغی معادل ۴ میلیارد تومان است.

واحد آپارتمانی در سعادت‌آباد با متراژ ۸۱ متر و گذشت ۷ سال از ساخت آن و همراه با ۲ اتاق خواب، در روزهای اخیر معادل ۴ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد خرید واحدی در جنت‌آباد شمالی دارید که متراژ آن ۸۳ متر باشد و ۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، به سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۹۴ متری در سهروردی با ۳۰ سال سن و ۲ اتاق خواب، در روزهای اخیر با ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان معامله شده است.

بودجه لازم برای خرید آپارتمانی در نارمک که ۹۰ متر باشد و ۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، مبلغی معادل ۴ میلیارد تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

با ۴ میلیارد تومان کجای تهران می توان خانه خرید؟