۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ۲ میلیارد تومانی در مناطق مختلف تهران

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 630679
 آپارتمان های ۲ میلیارد تومانی در مناطق مختلف تهران

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ۲ میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید در سطح تهران واحدهایی برای سکونت و یا حتی سرمایه‌گذاری خریداری کنید. در این گزارش سعی کرده‌ایم واحدهای ۲ میلیاردی سطح تهران را مورد بررسی قرار دهیم تا در انتخاب بهتر به شما کمک کنیم.

ارزش واحدی ۷۰ متری در پیروزی که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در طرشت را دارید، با سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۹۸۸ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۶۸ متری با ۲۴ سال سن و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

برای خرید واحدی در نارمک بامتراژ ۵۶ متر درحالی که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، به بودجه ای حدود ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

سرمایه لازم برای خرید واحد آپارتمانی در سهروردی با متراژ ۵۶ متر درحالی که ۱۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

ارزش واحدی در ستارخان با متراژ ۷۴ متر و عمری معادل ۲۵ سال درحالی که ۲ اتاق خواب دارد، ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان است.

واحدی ۹۱ متری در جیحون که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، در روز های گذشته با مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

واحدی در سلسبیل که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و متراژ آن ۷۴ متر باشد و ۲ خواب داشته باشد، در روز های اخیر ۱ میلیارد ۹۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

 آپارتمان‌های ۲ میلیارد تومانی در مناطق مختلف تهران