۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ۸۰ متری در تهران چند؟

۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 629151
آپارتمان های ۸۰ متری در تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۸۰ متری در تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ خرید خانه در تهران به سرمایه زیادی احتیاج دارد و شاید تا چند سال پیش خانه ٨٠متری آنقدر هم بزرگ نبود. ولی با این قیمت‌های کنونی خرید یک واحد ٨٠متری هم برای بسیاری سخت شده است. در این گزارش به بررسی قیمت و مشخصات خانه‌های ۸۰ متری سطح تهران پرداخته‌ایم.

اگر به دنبال واحد آپارتمانی در قیطریه که یکی از مناطق شمالی تهران است و دسترسی خوبی به مکان‌های عمومی، تجاری، تفریحی و وسایل نقلیه عمومی دارد باشید، یک واحد ۸۰ متری که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب داشته باشد در این منطقه ارزشی معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

اگر خواهان واحدی ۸۰ متری در جیحون باشید که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

ارزش واحدی با متراژ ۸۰ متر در سعادت‌آباد که ۱۲ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب نیز داشته باشد، ۵ میلیارد تومان است.

اگر‌ قصد خرید خانه‌ای در پونک داشته باشید که متراژ آن ۸۰ متر باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد و ۱۰ سال از ساخت آن

نیز گذشته باشد، به سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان دارید.

آپارتمانی ۸۰ متری در سهروردی که ۹ سال است ساخته شده و ۲ خوابه است در روزهای اخیر با ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

واحدی ۸۰ متری در جنت‌آباد مرکزی که ۹ ساله باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، در روزهای اخیر ۴ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

ارزش واحدی نوساز در سلسبیل که متراژ آن ۸۰ متر باشد و ۲ خوابه باشد، ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان‌ است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

WhatsApp Image 2022-04-19 at 8.26.25 AM