۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های شرق تهران چند؟

۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 626396
آپارتمان های شرق تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین - نادیا سیه‌کار؛ بازارمسکن به صورتی نیست که بتوان با هر میزان سرمایه وارد آن شد. در نتیجه واحدهای متراژ کم که در مناطق متوسط، ولی ارزان قیمت تهران قرار دارند، می­‌تواند هدف خرید بسیاری از مردم باشند.

به طور مثال واحد هایی در شرق تهران وجود دارند که علاوه بر قیمت مناسب، موقعیت مکانی نسبتا خوبی نیز دارند.

واحدی ۱۱۰ متری در پیروزی که نوساز هم باشد و ۲ خواب نیز داشته باشد ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ارزش دارد. همچنین واحدی ۶۰ متری در همین منطقه که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در نارمک، که متراژ آن ۷۵ متر باشد و ۲ خواب داشته باشد مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه لازم است‌.

بودجه لازم برای خرید واحد آپارتمانی ۱۱۰ متری در تهران‌نو که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب داشته باشد، ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است. همچنین واحدی ۸۵ متری در همین منطقه که ۲۰ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خوابه است، ۱ میلیارد و ۹۵۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۰۳ متری در نیروهوایی که ۸ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خواب دارد، ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه لازم است. همچنین سرمایه لازم برای خرید واحد آپارتمانی ۶۵ متری در همین منطقه که ۱۰ سال از ساخت آن می‌گذرد و تک خوابه است، ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان است.

ارزش واحدی در مجیدیه که متراژ آن ۱۰۴ متر باشد و ۲ خواب نیز داشته باشد و ۶ سال از ساخت آن نیز گذشته باشد، ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

قیمت آپارتمان های شرق تهران