۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

برای خرید آپارتمان های نوساز در مناطق شرق تهران چقدر بودجه لازم است؟

۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۱۳
کد خبر: 623520
برای خرید آپارتمان های نوساز در مناطق شرق تهران چقدر بودجه لازم است؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ محله‌های شرقی پایتخت در حوزه قیمت مسکن، تنوع بسیار بالایی دارد و با بودجه‌های متنوع، امکان خرید مسکن در این محله وجود دارد. این مسئله باعث شده است شرق تهران گزینه‌ای مطلوب و پرطرفدار برای متقاضیان خرید خانه با بودجه‌ متوسط باشد.

تهرانپارس، نارمک، مجیدیه، تهران‌نو ... از جمله محله های شرق تهران هستند. می‌توان گفت تهران‌پارس از محبوب‌ترین مناطق برای سکونت در شرق تهران است.این منطقه یکی از محلات وسیع و بزرگ در تهران است که با توجه به دسترسی خوب آن به نقاط مختلف تهران، متقاضیان بالایی دارد. بخش عمده‌ای از ملک‌ها در این منطقه نوساز هستند.

در تهران‌پارس شرقی، یک واحد ۱ساله، ۱۳۲ متری و ۳ خوابه، ۶ میلیارد و ۹۹۶ میلیون تومان قیمت دارد. آپارتمانی ۱۲۰ متری و نوساز در تهران‌پارس غربی که دارای ۲ خواب است، ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

برای خرید واحد دیگری در همین منطقه که ۱۴۲ متر است و ۱ سال از ساخت آن می‌گذرد، ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بودجه لازم است. این واحد ۳ خواب دارد.

در مجیدیه یک آپارتمان نوساز ۱۱۵ متری که ۲ خوابه است، ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.همچنین واحدی ۶۴ متری، نوساز و دوخوابه در همین منطقه، ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

سرمایه لازم برای خرید آپارتمانی ۸۵ متری در نارمک که ۲ خوابه و نوساز است، ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است‌.

در تهران‌نو نیز برای خرید یک واحد نوساز ۲ خوابه که متراژ آن ۱۴۲ متر است، ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه لازم است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

برای خرید آپارتمان‌های نوساز در مناطق شرق تهران چقدر بودجه لازم است؟