۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اجاره سوئیت در انقلاب تهران چقدر آب می خورد؟

۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۵۰
کد خبر: 605926
اجاره سوئیت در انقلاب تهران چقدر آب می خورد؟

در محله انقلاب تهران سوئیت و آپارتمان‌های کوچک تقریبا زیاد است اما به علت تقاضای بالای برای اجاره این واحدها اجاره بهای آنها اندکی از میانگین قیمت محله های هم تراز آن بالاتر است.

اقتصادآنلاین - پریسا شاکری؛ محله انقلاب تهران به دلیل دسترسی ساده به دانشگاه های مهم پایتخت، معمولا تقاضای بالایی برای اجاره از سمت دانشجویان دارد. این موضوع درباره سوئیت ها و آپارتمان های کوچک اهمیت بیشتری دارد و به همین دلیل میانگین اجاره بها در این محله نسبت به محله های هم تراز خود اندکی بالاتر است.

برای اجاره کوچکترین آپارتمان های محله انقلاب هم اکنون باید حداقل حدود ۲۰۰ تا ۲۷۰ میلیون تومان پول داشته باشید تا به عنوان رهن خانه بپردازید. اگر میزان موجودی تان از این ارقام کمتر است ناچار هستید که اجاره ماهانه هم پرداخت کنید. اجاره ماهانه آپارتمان های کوچک این محله معمولا بین یک تا ۴.۵ میلیون تومان است که هرچه میزان ودیعه تان کمتر باشد باید به نسبت آن اجاره بهای بالاتری بپردازید.

مشاوران املاک این محله می گویند برخلاف سایر محلات که در پاییز و زمستان تقاضای کمتری برای اجاره آپارتمان وجود دارد در محله انقلاب به دلیل شروع ترم های دانشگاهی در این فصول، همیشه بازار تقاضای اجاره داغ است.

در ادامه اجاره بهای تعدادی از آپارتمان های کوچک محله انقلاب با استناد به آخرین فایل مشاوران املاک آورده شده است:

اجاره بهای سوئیت های انقلاب