۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

آپارتمان‌ های منطقه کوهستانی تهران چه قیمتی دارند؟

۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۲۸
کد خبر: 604085
آپارتمان‌ های منطقه کوهستانی تهران چه قیمتی دارند؟

درکه محله کوهستانی تهران است و بسیاری از فروشندگان این منطقه چشم‌انداز کوهستانی را در آگهی‌های فروش خود درج کرده و از هوای دلچسب‌ کوهستان به عنوان یک امتیاز تبلیغاتی برای مسکن خود استفاده کرده‌اند!

اقتصاد آنلاین- پریسا شاکری؛ در محله درکه تهران آگهی‌های فروش مسکن با چشم‌انداز کوهستان و هوای دلچسب آن تبلیغ می‌شوند. قیمت هر متر مربع مسکن نوساز در این محله حدود 70 میلیون تومان است و خانه‌های قدیمی‌تر را می‌توان با قیمت هر متر مربع 50 تا 60 ملیون تومان هم خریداری کرد. البته باید گفت که فروشندگان این منطقه قیمت‌های سلیقه‌ای برای آپارتمان خود پیشنهاد داده‌اند و گاهی ممکن است قیمت یک آپارتمان 5 سال ساخت با آپارتمان نوساز برابری کند!

مشاوران املاک می‌گویند که با وضعیت بلاتکلیف این روزهای بازار، بسیاری از فروشندگان مسکن نگران هستند که با فروش ملک خود نتوانند دوباره خانه مورد نظرشان را بخرند و به همین دلیل محافظه‌کارانه قیمت پیشنهاد می‌دهند.

در منطقه درکه کمتر آپارتمانی را می‌توان پیدا کرد که متراژ کوچک داشته باشد و بیشتر آپارتمان‌های این محله بزرگ متراژ هستند و بنابراین هنگام جستجوی ملک در این منطقه با قیمت‌های گزاف مواجه می‌شوید.

در ادامه قیمت تعدادی از املاک منطقه درکه را با استناد به آخرین فایل‌های فروش مشاوران املاک منطقه می‌بینید:

Capture