۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

یک خانه نوساز در شرق تهران چند؟

۳ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۰۳
کد خبر: 530217
یک خانه نوساز در شرق تهران چند؟

در این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت واحدهای نوسازی که در آژانس‌های املاک شرق تهران برای فروش، فایل شده است، بپردازیم.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ قیمت مسکن در شرق تهران باتوجه به عوامل مختلف، تقریبا از متری 15 تا 20میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی از محله‌های معروف و گران قیمت این رقم به متری 60میلیون تومان هم می‌رسد. واحدهای نوساز در این منطقه قیمتی بالاتر از واحدهای دیگر دارد و بسته به اینکه واحد در کدام محله شرقی قرار گرفته و چه امکاناتی دارد، این رقم متفاوت خواهد بود.

یک خانه نوساز در شرق تهران چند؟

در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای نوسازی که در مناطق شرقی تهران به فروش گذاشته است، خواهیم پرداخت؛ در ابتدا لازم به ذکر است، قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، تنها نمونه‌ای از واحدهاست که در شرق تهران به فروش گذاشته شده و مطلقا قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند؛ قیمت مسکن در هر محله باتوجه به متغیرهای تاثیرگذار در قیمت مسکن متفاوت است و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در ارقام درج‌شده ندارد.

یکی از محله‌های شرقی تهران، تهرانپارس است؛ این محله در منطقه 4 و 8شهرداری تهران قرار دارد؛ واحدی 89متری و نوساز در این محله متری 40میلیون تومان به فروش گذاشته شد؛ همچنین یک دستگاه آپارتمان 75متری و نوساز در پیروزی با قیمت 24میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد.

خانه‌ای 154متری و نوساز در نارمک متری 37میلیون تومان و یک واحد 97متری و نوساز در دردشت متری 32میلیون تومان فروخته می‌شود. محله‌های شرقی در حوزه قیمت مسکن، تنوع بسیار بالایی دارد و با بودجه‌های متنوع، امکان خرید مسکن در این محله وجود دارد.

مجیدیه یکی دیگر از محله‌های شرق تهران است. واحدی 123متری و نوساز در این محله متری 36میلیون تومان فروخته خواهد شد؛ همچنین برای خرید یک خانه 79متری و نوساز در دبستان 41میلیون تومان برای هر متر مربع سرمایه مورد نیاز است.

از دیگر واحدهای نوسازی که در شرق تهران به فروش گذاشته شده است، خانه‌ای 84متری در تهران نو بود؛ این خانه با قیمت 33میلیون تومان در هر متر مربع فروخته خواهد شد. همچنین یک خانه 90متری و نوساز در نیرو هوایی متری 35میلیون تومان قیمت خورد.