۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه‌های ۸۰ متری در تهران چند؟

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۱۷
کد خبر: 527951
خانه‌های ۸۰ متری در تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهای 80متری که در آژانس‌های املاک شهر تهران فایل شده است، می‌پردازیم.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ قیمت مسکن در تهران محله به محله و کوچه به کوچه متفاوت است. تفاوت این قیمت‌ها هم به عوامل مختلفی مانند سن، امکانات، مواد مورد استفاده در ساختمان و... بستگی دارد و برای تعیین دقیق قیمت مسکن باید عوامل موثر در تعیین قیمت مسکن را مورد بررسی قرار داد.

در این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت برخی از آپارتمان‌های 80متری که در آژانس‌های املاک مناطق مختلف تهران فایل شده است، بپردازیم. لازم به ذکر است اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و باتوجه به اینکه قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، قیمت‌های اعلامی توسط آژانس‌های املاک هستند، به طور مطلق قیمت مسکن در محله‌ها را عنوان نمی‌کند. قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل مختلف متغیر است.

خانه‌های ۸۰ متری در تهران چند

پاسداران یکی از محله‌های شرق تهران در منطقه4 شهرداری است؛ واحدی 79متری و 12سال ساخت در این محله متری 65میلیون تومان قیمت گذاشته شد. همچنین یک دستگاه آپارتمان 81متری و 7سال ساخت در مجیدیه با قیمت 29میلیون تومان در هر متر مربع و واحدی 80متری و 5سال ساخت در تهرانپارس با قیمت 32میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد.

واحدهای 80متری جز خانه‌های متراژ متوسط محسوب می‌شود که در تمام مناطق تهران خرید و فروش می‌شود. خانه‌ای 80متری و 10ساله در تجریش متری 60میلیون تومان و یک دستگاه آپارتمان 76متری و 13سال ساخت در فرمانیه متری 65میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

شهرآرا یک محله در غرب تهران و منطقه2 شهرداری است. قیمت مسکن در به طور کل از متوسط قیمت مسکن در تهران پایین‌تر است؛ واحدی 80متری و 5سال ساخت در این محله متری 40میلیون تومان قیمت خورد. همچنین یک خانه 78متری و نوساز در گیشا (از دیگر محله‌های منطقه2) متری 70میلیون تومغان فروخته می‌شود.

نواب و منیریه از محله‌هایی است که متوسط قیمت مسکن در آن‌ها، از متوسط قیمت مسکن در تهران پایین‌تر است. یک خانه 80متری و 2ساله در منیریه متری 23میلیون تومان و واحدی 83متری و 14سال ساخت در نواب متری 15میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.