۰ نفر

امروز مطرح شد؛

درخواست وزیر راه از مردم

۳۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۲۰
کد خبر: 521744
درخواست وزیر راه از مردم

وزیر راه و شهرسازی بر اهتمام ویژه برای تامین خدمات زیربنایی و روبنایی شهرهای جدید در دوره جدید مدیریت در وزارت راه تاکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه‌های مسکن مهر و طرح ملی مسکن پرند، اظهار کرد: شهرهای جدید باید محیط با کیفیتی همراه با آسایش برای شهروندان ساکن باشد؛ این شهرها 2 نیاز مبرم دارند که شامل دسترسی به کلانشهرها و تامین سرانه‌های موردنیاز اعم از زیربنایی و روبنایی است که خوشبختانه هر دو نیاز در شهر جدید پرند برای مردم ایجاد و تامین شده است.

وی یادآور شد: در دوره جدید مدیریت وزارت راه و شهرسازی در خصوص دسترسی‌ها و تامین خدمات روبنایی و زیربنایی اهتمام ویژه‌ای شده است. 

وی با تاکید بر اتمام و تکمیل توسعه‌ها در حوزه بهداشت و درمان، ورزش، خدمات و آموزش، اعلام کرد: موضوع حائز اهمیت این است که برای جامعه هدف حتما پروژه‌های مسکن در قالب طرح جامع مسکن برنامه‌ریزی شود که تحقق آن نیازمند تدوین برنامه منسجم، اصلاح آیین نامه‌ها و قوانین، تامین منابع و اصلاح قوانین به منظور عرضه زمین برای جریان پایدار تولید مسکن است.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که تمامی موارد در این دوره برنامه‌ریزی و محقق شده است، ادامه داد: اکنون تولید مسکن بر اساس طرح  ملی مسکن از 530 هزار واحد فراتر رفته است.

اسلامی بیان کرد: متقاضیانی که شرایط آنها برای طرح ملی مسکن احراز شده حتما آورده خود را طبق زمان‌بندی اعلامی تکمیل کنند تا کار ساخت و ساز بر اساس برنامه زمانبندی و با کیفیت لازم تحویل متقاضیان شود.