۰ نفر

فایل‌های سبزپوش در بازار املاک پایتخت

۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۵:۱۱
کد خبر: 521007
فایل‌های سبزپوش در بازار املاک پایتخت

بررسی فایل‌های عرضه شده به بازار املاک پایتخت طی یکی دو روز گذشته نشان می‌دهد: تعداد فایل‌هایی که با رنگ سبز یعنی قیمت پایین‌تر از آپارتمان‌های مشابه و میانگین منطقه عرضه شده‌اند نسبت به هفته گذشته اندکی افزایش داشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، هرچند تعداد این نوع از واحدهای مسکونی نسبت به مجموع واحدهای عرضه شده انگشت‌شمار است، اما قرارگرفتن این واحدها در لیست آپارتمان‌های فروش، خود نشانه‌ای برای وجود شانس ملک با قیمت مناسب است.

البته آن‌طور که بررسی مشخصات این آپارتمان‌ها مشخص می‌کند: عمده این واحدهای مسکونی در محلات قیمت مناسب یک منطقه قرار دارند و سن بنای آنها بیش از 10 سال است.

با این حال مشاوران املاک با اشاره به وضعیت کنونی بازار معاملات پایتخت که حجم فایل‌های عرضه شده اندک است و رکود نسبتا قابل توجهی بر معاملات خرید و فروش حاکم است عنوان می‌کنند: در میان این آپارتمان‌ها، واحدهای مسکونی که شرایط مناسبی برای خرید مصرفی داشته باشند نیز وجود دارد. فقط کافی است خریداران هنگام بازدید و بررسی واحد مسکونی به دقت جزئیات مهم این فایل‌ها را بررسی کنند.

به گفته مشاوران املاک عمده مالکان این واحدهای مسکونی، افرادی هستند که زمان کنونی را مقطع مناسبی برای جابه جایی و تبدیل به احسن کردن ملک خود شناخته‌اند. در جدول نبض بازار امروز قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های سبزپوش در برخی از محلات مسکونی شهر تهران ارائه شده است.