۰ نفر

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

سفر به خوزستان و از خوزستان فقط با ارائه تست منفی کرونا

۱۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱:۳۰
کد خبر: 510885
سفر به خوزستان و از خوزستان فقط با ارائه تست منفی کرونا

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: مسافران با مبدا و مقصد خوزستان در مدل‌های حمل و نقلی هوایی، ریلی و جاده‌ای باید حتما تست منفی کرونا داشته باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، شهرام آدم نژاد اظهار داشت: بر اساس آخرین تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و بر اساس وضعیت پیش آمده در استان خوزستان، همه مجموعه ستاد ملی مقابله با کرونا متفق القول متحد شدند که مأموریت اساسی درباره استان خوزستان بر عهده بگیرند. 

وی افزود: در حوزه کاری وزارت راه و شهرسازی مقرر شد تعداد ناوگان عمونی را کاهش دهیم و برای سفرهای ضروری باشد ضمن آنکه همه مسافران استان خوزستان در انواع مدل‌های حمل و نقلی حتماً تست منفی کرونا داشته باشند و از مبدا خوزستان به دیگر نقاط هم مسافران تست منفی کرونا داشته باشند. 

آدم نژاد بیان کرد: منفی بودن تست کرونای مسافران در حوزه حمل و نقل هوایی و ریلی کاملا اجرا می شود و در بخش جاده ای عمومی مسافری هم این موضوع اجرا خواهد شد. 

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: دوستان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان در این حوزه همکاری مناسبی دارند.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: همه شرکت های موظف به اجرای این مصوبه هستند و نظارت دقیق بر اجرای این موضوع وجود دارد. 

بنا بر این گزارش به دلیل شیوع کرونای انگلیسی در استان خوزستان بسیاری از شهرهای این استان در وضعیت قرمز هستند.