۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت مسکن در قیطریه تهران

۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۴۰
کد خبر: 509711
قیمت مسکن در قیطریه تهران

گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهایی که طی یک ماه اخیر در محله قیطریه تهران معامله شده است، می‌پردازد؛

اقتصاد آنلاین سیده زهرا محمودی؛ قیطریه محله‌ای در شمال تهران است و در منطقه یک شهرداری قرار دارد؛ این محله به مترو قیطریه دسترسی داشته و از نظر سایر راه‌های دسترسی نیز وضعیت مناسبی را داراست. قیمت مسکن در این محله از متوسط قیمت مسکن در تهران بالاتر بوده و در یک ماه اخیر واحدهای این محله بین 40 تا 75میلیون تومان در هر متر مربع معامله شده است؛ البته کارشناسان مشاور املاکی که در این محله فعالیت دارند، ارقام بالاتری را اعلام می‌کنند. در ادامه این گزارش به بررسی واحدهایی که طی یک ماه اخیر در قیطریه معامله شده است خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی یک ماه اخیر (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌ شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌های آپارتمان‌هایی است که در یک ماه اخیر در  محله قیطریه تهران انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین نرخ مسکن در محله‌ یادشده نیست.

قیمت مسکن در تهران

یک واحد آپارتمان 109متری و 4سال ساخت در خیابان فاطمیه متری 74میلیون و 728هزار تومان معامله شد. واحدی 134متری و 3سال ساخت در خیابان قیطریه با قیمت 65میلیون و 123هزار تومان در هر متر مربع به فروش رسید.

واحدی 87متری و 16سال ساخت در خیابان قیطریه جنوبی با قیمت 5میلیارد و 300میلیون تومان معامله شد؛ همچنین قیمت مسکن برای معامله واحدی 121متری و 17سال ساخت در خیابان شهید قلندری 6میلیاد و 50میلیون تومان بوده است.

هزینه مورد نیاز جهت معامله یک دستگاه آپارتمان 88متری و 35سال ساخت در خیابان بهار شمالی 48میلیون و 686هزار تومان در هر متر مربع بود. واحدی 67متری و 25سال ساخت در خیابان مهر چهارم متری 43میلیون و 855هزار تومان به فروش رفت. واحدی 91متری و 21سال ساخت در خیابان فاطمیه نیز متری 42میلیون تومان معامله شد که ارزان‌ترین واحد معامله‌شده در این محله طی یک ماه اخیر محسوب می‌شود.