۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

آپارتمان‌های وحیدیه چند؟/ خریداران به علت نبود مشتری کوتاه می‌آیند

۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۷:۳۷
کد خبر: 502944
آپارتمان‌های وحیدیه چند؟/ خریداران به علت نبود مشتری کوتاه می‌آیند

واحدهای نوساز در محله وحیدیه تهران از متری 20میلیون تومان و واحدهای قدیمی‌تر آن نیز از متری 15میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

اقتصاد آنلاین سیده زهرا محمودی؛ وحیدیه از محله‌های معروف شرق تهران در منطقه8 شهرداری است. معمولا قیمت مسکن در این محله از متوسط قیمت مسکن در تهران پایین‌تر است اما گاهی واحدهای گران‌تر از متوسط قیمت مسکن نیز در آن معامله می‌شود.

یکی از کارشناسان مشاور املاک در محله وحیدیه در خصوص قیمت مسکن در این محله گفت: قیمت مسکن در وحیدیه برای واحدهای نوساز از متری 20میلیون تومان شروع شده و واحدهای قدیمی‌تر نیز از متری 15میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود؛ البته این برای واحدهای قدیمی است که امکانات چندانی ندارد.

به گفته این کارشناس مشاور املاک، قیمت مسکن به عوامل متعددی بستگی دارد و به راحتی نمی‌توان برای آن حداقل و یا حداکثر تعیین کرد. برای مثال امکانات ساختمان مانند پارکینگ، انباری، آسانسور، سال ساخت، مواد و مصالح به کار رفته در بنا، تعداد واحدهای هر طبقه، جهت ملک، کوچه، خیابان و... در تعیین قیمت مسکن موثر است.

وی افزود: قیمت مسکن در این محله طی ماه‌های اخیر کاهشی بوده است و ادامه‌دار بودن یا نبودن قیمت مسکن در آینده مشخص نیست و اکنون بهترین فرصت برای افرادی است که قصد خرید دارند؛ زیرا به علت نبود خریدار، فروشندگان در قیمت‌ها با خریداران کنار می‌آیند و خریدار می‌تواند واحد مورد نظر را با قیمتی پایین‌تر از قیمت مسکن در منطقه خریداری کند.