۰ نفر

معاون وزیر راه و شهرسازی تشریح کرد؛

تازه‌ترین نتایج ثبت‌نام متقاضیان مرحله سوم طرح ملی مسکن

۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱
کد خبر: 502530
تازه‌ترین نتایج ثبت‌نام متقاضیان مرحله سوم طرح ملی مسکن

محمود محمودزاده اعلام کرد: طبق تازه‌ترین نتایج ثبت‌نام متقاضیان مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن، تاکنون ۲۰ هزار و ۸۳۱ متقاضی درخواست شان رد شده یا انصراف داده و از مشارکت در این طرح حذف شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمود محمودزاده جزئیات پالایش مرحله سوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن را اعلام کرد.

معاون مسکن و ساختمان گفت: از ۲۲۳ هزار و ۹۰۵ نفری که در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند طبق تازه‌ترین آمار تاکنون ۵۵ هزار و ۸۷۸ نفر حائز شرایط شناخته شدند.

محمودزاده ادامه داد: ۹۱ هزار و ۴۹۲ متقاضی نیز فرم ج ناقص داشتند که باید نسبت به اصلاح آن اقدام کنند. از این تعداد تاکنون ۵۵ هزار و ۷۰۴ نفر به اداره کل راه و شهرسازی استان محل سکونت خود برای بررسی فرم ج و اصلاح وضعیت مراجعه کردند.

وی توضیح داد: طبق تازه‌ترین نتایج ثبت‌نام متقاضیان مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن، تاکنون ۲۰ هزار و ۸۳۱ متقاضی درخواست شان رد شده یا انصراف داده و از مشارکت در این طرح حذف شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: پالایش همچنان ادامه دارد و نهایی نشده است.

گفتنی است، ثبت‌نام مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن از ۱۸ تا ۲۵ دیماه امسال انجام شد و وزارت راه و شهرسازی با ایجاد حدود ۴۲ هزار ظرفیت جدید برنامه‌ریزی کرد تا متقاضیانی که موفق به ثبت نام در شهرهای محل سکونت خود نشدند  در این مرحله، اقدام به ثبت‌نام کنند.