۰ نفر

در حاشیه جلسه جمع‌بندی سفر به خوزستان؛

اسلامی: وارث ۳هزار میلیارد بدهی راه‌های روستایی هستم

۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۰۳
کد خبر: 490871
اسلامی: وارث ۳هزار میلیارد بدهی راه‌های روستایی هستم

خوزستان وزیر راه و شهرسازی گفت: اعتبار راه‌های روستایی در دو سال گذشته حدود ۵۱۰میلیارد تومان بوده است و من وارث ۳هزار میلیارد تومان بدهی راه‌های روستایی هستم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمد اسلامی ۲۷ آذرماه در حاشیه جلسه جمع‌بندی سفر خود به خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث راه‌های روستایی به دنبال توسعه و سرعت بخشیدن به محرومیت‌زدایی هستیم و در این زمینه به توازن و عدالت منطقه‌ای نیز توجه داریم تا برخورداری‌ها متوازن باشد و بی‌عدالتی در جایی رخ ندهد.

وی افزود: بر اساس شاخص‌هایی که در قانون تعریف شده است تلاش خواهیم کرد که تا در پایان سال ۹۹ همه روستاهای بالای ۵۰ خانوار دارای راه آسفالت باشند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در قالب اجرای طرح‌های ابرار یک و ابرار ۲، بیش از ۸ هزار کیلومتر راه روستایی در کشور آسفالت شده است و این کار، یک گام بسیار بزرگ برای کشور است.

وی گفت: اعتبار راه‌های روستایی در دو سال گذشته حدود ۵۱۰ میلیارد تومان بوده است و من وارث ۳ هزار میلیارد تومان بدهی راه‌های روستایی هستم.

اسلامی عنوان کرد: در خوزستان تا پایان دولت، حدود یک هزار کیلومتر آسفالت خواهد شد. در این زمینه براساس آنچه قول داده شده ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت خواهد شد و ۵۰۰ کیلومتر دیگر نیز در صورت فراهم شدن منابع، اجرایی خواهد شد.