۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

قیمت مسکن در منطقه ۲۲

۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۰۵
کد خبر: 479991
قیمت مسکن در منطقه ۲۲

گزارش پیش رو به بررسی قیمت آپارتمان‌ها در منطقه ۲۲ شهر تهران می‌پردازد؛

اقتصاد آنلاین - سیده زهرا محمودی؛ منطقه٢٢ در غرب تهران واقع شده است و از دسترسی مناسبی برخوردار است. پروژه‌های رفاهی و تفریحی زیادی در این منطقه در حال اجرا است و براساس طرح تفصیلی تهران، منطقه ٢٢ به عنوان قطب گردشگری پایتخت مطرح شده است.

قیمت مسکن در منطقه٢٢ در بازه متوسطی قرار دارد. گران‌ترین آپارتمان معامله‌شده یک ماه اخیر در این منطقه متری ۴۶میلیون تومان بوده است. البته طی یک ماه اخیر، معاملات زیادی در حوزه خرید و فروش مسکن در این منطقه انجام نشده است.

قیمت مسکن در منطقه ۲۲

شهرک المپیک، زیبا دشت، شهرک راه آهن، شهرک شهید باقری، آراد شهر و پیکان شهر و... از محله‌های معروف این منطقه محسوب می‌شود.

در محله زیبا دشت منطقه٢٢، دو معامله در یک ماه اخیر صورت گرفته است. یک آپارتمان ١٣٢متری و ١٠سال ساخت در این محله متری ٢٨میلیون و ٣٠٨هزار تومان و واحدی ٩۵متری و ٢۴سال ساخت متری ٣١میلیون و ٢۶٣هزار تومان معامله شد.

شهرک راه آهن نیز یکی از محله‌های منطقه٢٢ است. آپارتمان‌های این منطقه طی این ماه در بازه قیمتی ٢٢ تا ۴۴میلیون تومان در هر متر مربع معامله شده‌ است. قیمت مسکن برای واحدی ١٣٢متری و ۵سال ساخت در این محله ۴۴میلیون و ١٠۴هزار تومان در هر متر مربع و برای واحدی ٨۶متری و ٢۵سال ساخت متری ٢٨میلیون و ٢٩۴هزار تومان بوده است.

گران‌ترین آپارتمان معامله‌شده این یه ماه مربوط به واحدی در شهرک صدراست که متری ۴۶میلیون تومان به فروش رفت. همچنین یک آپارتمان ۶٨متری و ٢٢سال ساخت در این محله متری ٢۵میلیون تومان معامله شد.

قیمت مسکن در شهرک آراد شهر و پیکان شهر، بین ١٧ تا ٢۶میلیون تومان در هر متر مربع متغیر است. یک آپارتمان ١٣٢متری و دو سال ساخت در این محله متری ١٨میلیون تومان و خانه‌ای ١٣۶متری و ١١سال ساخت ١٩میلیون و ۴٨۵هزار تومان در هر متر مربع معامله شد.