۰ نفر

وزیر راه و شهرسازی؛

فردا تکلیف قیمت بلیت هواپیما مشخص می‌شود

۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۵۰
کد خبر: 473402
فردا تکلیف قیمت بلیت هواپیما مشخص می‌شود

وزیر راه و شهرسازی مجدد با افزایش قیمت بلیت هواپیما مخالفت کرد و گفت: فردا جلسه مشترک ایرلاین‌ها با رییس سازمان هواپیمایی برگزار می‌شود و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد اما ما به هیچ وجه افزایش قیمت را نمی‌پذیریم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «محمد اسلامی» امروز یکشنبه ٢٠ مهرماه در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی خودکفایی صنعت ریلی در جمع خبرنگاران درباره قیمت‌ گذاری بلیت هواپیما، گفت: هر کدام از ما، هر سازمانی برای قطع زنجیره ویروس کرونا باید نقش‌آفرینی داشته باشد.

وی ادامه داد: قبلا در ستاد ملی مبارزه با کرونا مصوب شد تا دو ردیف اخر هواپیما با احتمال وجود بیمار کرونایی خالی بماند تا اگر بیماری در حال پرواز سوار هواپیما بود به ردیف اخر هدایت شود.

وزیر راه گفت: با نگرانی اقای نمکی، وزیر بهداشت و مطالبه مردم تفاهم شد تا مسافران به صورت یک درمیان در هواپیما بنشینند.

اسلامی گفت: در پی این مصوبه، ایرلاین‌ها نرخ‌ها را افزایش دادند که به هیچ وجه مورد قبول نیست و ما هیچ گونه افزایش قیمتی را به بهانه تشخیص فردی قبول نخواهیم کرد.

وزیر راه از جلسه مشترک سازمان هواپیمایی با ایرلاین‌ها خبر داد و گفت: فردا این جلسه برگزار می‌شود و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد. وضعیت ایرلاین‌ها با یکدیگر متفاوت است و باید درخواست آن ها کارشناسی و بررسی شود.