۰ نفر

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خبر داد:

بررسی نهایی تامین مسکن در کمیسیون عمران

۸ مهر ۱۳۹۹، ۲۳:۴۷
کد خبر: 470744
بررسی نهایی تامین مسکن در کمیسیون عمران

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی نهایی طرح جهش تولید و تامین مسکن و رفع ابهامات مطرح شده پیرامون نحوه تامین منابع مالی و تامین زمین پیرامون مواد این طرح در جریان جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید البرز حسینی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جلسه  امروز کمیسیون طرح جهش تولید و تامین مسکن مورد بررسی نهایی قرار گرفت دو فوریت و کلیات این طرح هفته گذشته در مجلس به تصویب رسید اما ابهاماتی برای برخی از فعالان اقتصادی در خصوص نحوه تامین منابع مالی و نحوه تامین زمین ومصالح دیده شده در این طرح وجود داشت و لذا برای بررسی و رفع ابهامات این طرح  مجددا به کمیسیون عمران ارجاع داده شد.

وی در ادامه اظهار کرد: کمیسیون نیز ظرف این هفته با حضور نمایندگان کمیسیون‌های تخصصی مربوطه و بخش خصوصی و نمایندگان شورای نگهبان به سوالات و ابهامات مطرح شده پیرامون این طرح پاسخ داد. امروز نیز جلسه نهایی برگزار شد و ابهامات موجود مرتفع گردید. ان شاءالله این طرح در هفته‌های آتی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت و مواد آن جز به جز بررسی می‌شود.