۰ نفر

تا پایان شهریورماه؛

واریز آورده متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تمدید شد

۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۲۱:۱۱
کد خبر: 466747
واریز آورده متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تمدید شد

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌‌کل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: آخرین مهلت تعیین شده برای واریز آورده اولیه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن پایان شهریورماه جاری است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ابراهیم علیرضایی با اشاره به اینکه تاکنون 930 نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن نسبت به واریز مبلغ اولیه آورده اقدام کرده‌اند، گفت: با توجه به تمدید زمان واریز آورده، متقاضیانی که پیامک افتتاح حساب را دریافت نموده‌اند تا پایان شهریورماه فرصت دارند نسبت به واریز مبلغ 40 میلیون تومان به عنوان آورده اولیه اقدام کنند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره‌‌کل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به آمار ثبت‌نام‌کنندگان، افزود: در کل استان حدود 15 هزار نفر طی سه مرحله در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و از این تعداد پرونده 10 هزار و 428 نفر بررسی و از طریق پیامک به آنان اعلام شده و صلاحیت چهار هزار و 523 نفر نیز در حال بررسی است.

وی جمع مبلغ واریز شده توسط متقاضیان را تاکنون 30 میلیارد و 284 میلیون تومان عنوان و اضافه کرد: از این مبلغ 14 میلیارد و 700 میلیون تومان مربوط به مرکز استان و مابقی، مربوط به سایر شهرها است.

علیرضایی ادامه داد: در فاز اول در شهرکرد یک هزار نفر ثبت‌نام کردند و برای 735 نفر واجدین شرایط پرونده تشکیل شده و برای 400 نفر افتتاح حساب صورت گرفته است.

وی همچنین روند اجرای طرح در استان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: آماده‌سازی محله 34 منظریه در شهرکرد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان کارگزار اجرای طرح آغاز شده و در 6 شهر استان متقاضیان جهت اخذ تسهیلات به بانک معرفی شده‌اند و در سایر شهرها نیز مراحل اخذ پروانه و مجوزات و اخذ نقشه در حال پیگیری است.