۰ نفر

وزیر راه و شهرسازی در آیین گشایش بیستمین نمایشگاه صنعت:

به‌کارگیری ریل ملی در خطوط ریلی، افتخاری برای صنعت کشور

۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۰۹
کد خبر: 466045
به‌کارگیری ریل ملی در خطوط ریلی، افتخاری برای صنعت کشور

اسلامی گفت: وزارت راه و شهرسازی به قول هایی که در خصوص به کارگیری و استفاده از ریل ملی داده عمل نمود و هم‌اکنون ریل تولیدی ذوب‌آهن اصفهان در خطوط ریلی کشور مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه آیین گشایش بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران سپاس ویژه از همت کارگران و مدیران سختکوش ذوب‌آهن اصفهان در جهت رشد و توسعه صنعت کشور گفت: یکی از افتخارات تولیدی و صنعتی در کشور تولید ریل ملی توسط پولادمردان ذوب‌آهن اصفهان است و وزارت راه و شهرسازی نیز بر اساس رسالت خود به قول هایی که در خصوص به کارگیری و استفاده از ریل ملی داده عمل نمود و هم‌اکنون ریل تولیدی ذوب‌آهن اصفهان در خطوط ریلی کشور مورد بهره برداری قرار می گیرد .

وی گفت: امیدواریم کارشناسان و متخصصین ذوب‌آهن اصفهان همچون گذشته همت خود را در جهت تولید بیشتر ریل ملی و تامین نیاز  کشور به این محصول به کار گیرند.

 اسلامی همچنین مقاوم‌سازی ساختمان‌ها و بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و خارج شدن از شیوه‌های سنتی در این زمینه را مهم دانست و افزود: بهینه‌سازی در ساختمان و به کارگیری مصالح استاندارد و حرکت به سمت تکنولوژی‌های جدید در ساختمان‌سازی یک ضرورت است.

وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت مسکن در ماه‌های اخیر گفت: قیمت مسکن متاثر از بازارهای موازی است که امیدواریم فرایند التهابی که هم‌اکنون در بخش مسکن حاکم شده‌ است با خویشتنداری مردم کاهش یافته و به آرامش تبدیل گردد.