۰ نفر

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی:

واریز نشدن وجه متقاضیان مسکن ملی به معنی انصراف است

۲۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۳۴
کد خبر: 459798
واریز نشدن وجه متقاضیان مسکن ملی به معنی انصراف است

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی با اعلام اینکه عمده افتتاح‌های طرح اقدام ملی مسکن در ۱۴۰۰انجام می‌شود، گفت: کسانی که در مهلت تعیین شده نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه اقدام نکنند، به عنوان انصرافی و حذفی‌های این طرح به شمار می‌روند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «محمود محمودزاده» گفت: برخی از خانه های‌ طرح اقدام ملی مسکن در هفته دولت امسال افتتاح می شود و واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در حدود ۳۸ هزار واحد در شهریور تحویل می شود.

وی گفت: تعیین‌تکلیف ثبت‌نام‌کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در استان‌ها انجام شده و افرادی که فرم «ج» آنان قرمز بوده و مالکیت نداشتن آنها محرز شناخته شده باشد، به چرخه اقدام ملی مسکن بازخواهندگشت.

محمودزاده تاکیدکرد: پیش بینی شده تا پایان شهریور ماه امسال، همه ثبت‌نام شدگان طرح اقدام ملی مسکن تعیین تکلیف ‌شوند، یعنی افرادی که واجد شرایط واقعی باشند در این طرح باقی می‌مانند و رد صلاحیت شده‌ها، چنانچه نتوانند مدارک مستدلی ارائه کنند، از این گردونه خارج خواهند شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح‌داد: افرادی که تایید شرایط نهایی شده و نسبت به واریز وجوه اعلام شده به بانک برای افتتاح حساب اقدام ملی، اقدام می‌کنند در پروژه می‌مانند.

پیشتر «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: ۹۳۰ هزار نفر واجد در سامانه طرح اقدام ملی مسکن پرونده خود را تکمیل کردند که ۴۰۰ هزار نفر واجد شرایط هستند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: براساس برنامه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور احداث خواهند شد.