۰ نفر

ضرورت بررسی بازخورد طرح ساخت مسکن‌های ۲۵متری

۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱
کد خبر: 449653
ضرورت بررسی بازخورد طرح ساخت مسکن‌های ۲۵متری

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قبل از هرگونه تصمیم گیری در خصوص طرح ساخت مسکن‌های ۲۵ تا ۴۰ متری باید بازخورد آن را از نظر جوانان و مردم سنجید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، رحمت الله فیروزی پوربادی با اشاره به طرح ساخت مسکن‌های ۲۵ تا ۴۰ متری برای زوج‌های جوان، بیان کرد: از نظر بنده باتوجه به فرهنگ کشور ما ساخت مسکن‌هایی با متراژ ۲۵ تا ۴۰ متر برای زوج‌های جوان طرح موفقی نخواهد بود. با توجه به ارتباط خانوداگی که در فرهنگ ایرانی وجود دارد، این طرح نمی‌تواند نتیجه مثبتی داشته باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: در دنیا کشورهایی مانند کره جنوبی و ژاپن چنین طرح‌هایی را اجرایی کرده اند اما فرهنگ آنان تفاوت‌هایی با ما دارد. مشخص است که برای حل مشکل مسکن به چنین طرحی مطرح شده است اما نیاز به کار کارشناسی بیشتری دارد.

نماینده مردم نطنز در مجلس یازدهم تصریح کرد: از نظر بنده باید ابتدا از جوانان و مردم نظرسنجی شود تا مشخص شود چه میزان این طرح برای مردم قابل قبول است. از نظر بنده واحدهای ۲۵ متری خیلی کوچک بوده و حداقل می‌توان واحدهای ۴۰ تا ۶۰ متری در نظر گرفته شود.

وی در ادامه تاکید کرد: باید بازخورد این طرح را در افکار عمومی سنجید سپس با انجام کار کارشناسی به سمت اجرا کردن این قبیل طرح‌ها برویم. باید همه جوانب سنجیده شود.