۰ نفر

خرید عرصه مسکن مهر پردیس تا تیرماه ماه تمدید شد

۳۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۲۲
کد خبر: 447285
خرید عرصه مسکن مهر پردیس تا تیرماه ماه تمدید شد

مدیر اجرایی کارگزاری عرصه مسکن مهر پردیس گفت: خرید عرصه مسکن مهر پردیس با مصوبه هیات مدیره این شرکت و تائید شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید با قیمت مصوب سال88 تا تیرماه امسال تمدید شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حسن حضرتی مدیر اجرایی کارگزاری مسکن مهر شهر جدید پردیس در خصوص تمدید زمان فروش عرصه مسکن مهر پردیس با قیمت مصوب سال ۹۸ اظهار کرد: با توجه به مصوبه هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس و تایید شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور، فروش عرصه مسکن مهر پردیس با قیمت مصوب سال ۹۸ تا تیرماه امسال تمدید شد.

وی گفت: متقاضیان می توانند بدون حضور در کارگزاری مسکن مهر از طریق اینترنت و سایت pardis.city اقدام به خرید عرصه کرده و از حضور و تجمع بیهوده در کارگزاری مسکن مهر خودداری کنند، این اقدام به دلیل وضعیت حساس کرونایی انجام شده تا از تجمع متقاضیان جلوگیری کنیم. 

حضرتی افزود: از ابتدای سال تاکنون پنج هزار و سیصدو پنجاه و سه نفر از متقاضیام اقدام به خرید نقد و یا اقساط عرصه مسکن مهر خود کرده اند.

مدیراجرایی کارگزاری عرصه مسکن مهر پردیس تاکید کرد: این کارگزاری با بهره گیری از حداکثر ظرفیت و افزایش ساعت کاری پذیرای متقاضیانی که قصد خرید عرصه مسکن مهر را دارند است.