۰ نفر

جاده چالوس تا اطلاع ثانوی یک طرفه شد

۱۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۶
کد خبر: 443974
جاده چالوس تا اطلاع ثانوی یک طرفه شد

رئیس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده کرج-چالوس خبر داد و گفت: به منظور تخلیه حجم ترافیکی از جاده چالوس از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز گفت: با توجه به حجم بالای ترافیک در آخرین روز از تعطیلات این هفته و پیش بینی افزایش ترافیک، تصمیم بر این شد جاده کرج چالوس به سمت کرج یک طرفه شود.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه این اقدام در راستای تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد اجرایی می‌شود، ادامه داد: زمان برگشت مسافران است و نیازمند اعمال محدودیت های ترافیکی هستیم.

وی اظهار کرد: از این رو تردد وسیله نقلیه از انتهای آزادراه تهران - شمال محدوده شهرستانک  به سمت مرزن آباد ممنوع  و تا تخلیه بار ترافیکی این محدودیت ادامه دارد.

گودرزی با اشاره به اینکه اکنون ترافیک در جاده کرج - چالوس از مسیر شمال به جنوب نیمه سنگین است، یادآور شد: توصیه می‌شود رانندگان با رعایت نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند.

گفتنی است مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.