۰ نفر

امکانات کیلید اجاره آپارتمان در تهران و کرج را تسهیل می‌کند

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۵۷
کد خبر: 438623
امکانات کیلید اجاره آپارتمان در تهران و کرج را تسهیل می‌کند

 در سال‌های اخیر با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تورم سرسام‌آور، بازار مسکن نیز دچار مشکلات فراوانی شده است. از سویی افزایش قیمت مصالح ساختمانی و از سوی دیگر ورود دلالان و سوداگران در این بازار باعث شده، قیمت نهایی مسکن بالا رود و بسیاری از افرادی تصمیم به خرید آپارتمان در تهران را داشتند به سمت اجاره آپارتمان در تهران و شهرهای اطراف نظیر کرج سوق پیدا کنند.

اما در این زمان علاوه بر افزایش قیمت‌ها عدم تعادل بین میزان عرضه و تقاضا و اضافه شدن سالانه تعداد بیشتری از خانه اولی‌ها به متقاضیان مسکن نیز، بازار را دچار چالشی جدی‌تر کرده است که شاید اگر در این خصوص برنامه‌ریزی‌های صحیح‌تری صورت می‌گرفت بازار شکلی قابل‌کنترل‌تر را می‌یافت.

در این شرایط بسیاری از افرادی که قصد اجاره آپارتمان در تهران را داشتند به دلیل عدم توان مالی و بودجه کافی مجبور به مهاجرت به شهرهای اطراف تهران شده‌اند که البته از این میان می‌توان به نزدیک‌ترین شهربه تهران که همان کرج است اشاره کرد.

کرج مرکز استان البرز است و یکی از کلان‌شهرهای استان تهران به شمار می‌رود که پس از تهران بزرگ‌ترین شهر مهاجرپذیر ایران است. این شهر از شمال به استان مازندران، از جنوب به شهریار و استان مرکزی، از غرب به شهرستان ساوجبلاغ و استان قزوین و از شرق به استان تهران می‌رسد، بنابراین می‌توان گفت که این منطقه یکی از نزدیک‌ترین شهرها به تهران است و بیشترین تردد افراد به این منطقه برای انجام معاملات خرید و اجاره آپارتمان در کرج است.

این منطقه به دلیل اینکه برخورداری از باغ‌های بزرگ یکی از مناطق خوش‌آب‌وهوا برای سکونت است و به دلیل اینکه سالانه هزاران نفر به این شهر مهاجرت کرده‌اند فرهنگ‌های مختلفی در این منطقه مشاهده می‌شود. به همین دلیل افرادی که متقاضی خرید آپارتمان در کرج هستند باید بدانند که این منطقه گلچینی از قومیت‌هاست. در واقع، شرایط ایده‌آل زندگی در کرج، این کلانشهر را به یکی از مناطق محبوب برای سکونت اقوام مختلف تبدیل کرده به طوری که در این شهر شاهد سکونت انواع اقوام هستیم.

برای افرادی که سال‌ها در تهران زندگی کرده‌اند کرج محل مناسبی برای سکونت است زیرا برخورداری از فرودگاه پیام کرج به‌منظور سفر به نقاط مختلف ایران، ایجاد مترو دسترسی آسان برای تردد به تهران و امکانات رفاهی و تفریحی بستری را فراهم کرده که زندگی در این منطقه آسان باشد.

وجود مراکز درمانی مجهز، امکانات ورزشی، نقاط دیدنی همچون آبشار هفت چشمه، کاخ مروارید (کاخ شمس)، غار یخ مراد و پیست اسکی دیزین نیز از امکاناتی است که باعث شده جوانان زیادی از تهران برای زندگی کرج را انتخاب کنند و با خرید آپارتمان در کرج و در بعضی موارد اجاره آپارتمان در کرج از این امکانات استفاده کنند.

قیمت مسکن در استان البرز در نقاط مختلف متفاوت است. در برخی مناطق وفور ویلاهای مدرن گوی رقابت را از لحاظ قیمتی از خانه‌های شمال شهر تهران ربوده است در این منطقه‌ها بیشتر افرادی سکونت می کنند که تمایل به زندگی در محلی آرام و دنج و خوش‌آب‌وهوا دارند. علاوه بر آن در بخش‌هایی از کرج برج‌های وجود دارد که با برخورداری از بهترین امکانات با بالاترین قیمت عرضه می‌شوند و به طور معمول افرادی با بودجه بالا اقدام به خرید آپارتمان در کرج  در این مناطق می‌کنند.

در کرج آپارتمان برای خرید و اجاره با هر میزان بودجه‌ای وجود دارد اما متقاضیان باید بدانند که قیمت خرید آپارتمان در کرج و در محله معروفی همچون عظیمیه، گوهردشت و جهانشهر بالاست و افرادی که بودجه کمتری دارند می‌توانند به‌جای خرید اقدام به اجاره آپارتمان در کرج و منطقه عظیمیه کنند تا از امکانات رفاهی موجود در این منطقه بهره‌مند شوند.

کک

برای متقاضیان مسکن که بودجه کمتری را دارند نیز درمحله‌های مختلف کرج ملک وجود دارد. متقاضیان می‌توانند دراین منطقه با توجه به موقعیت جغرافیایی، نوع ملک، متراژ، امکانات و سن بنا با قیمت‌های مختلفی ملک مورد نظرخود را جستجو کرده و اقدام به خرید آپارتمان در کرج کنند. این در حالی است که متقاضیان اجاره آپارتمان در کرج نیز متناسب با بودجه خود می‌توانند ملک جهت اجاره بیابند.

اما در این میان سامانه هوشمند کیلید بستری را فراهم کرده که متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در کرج که در تهران سکونت می‌کنند با بهره‌گیری از این سامانه و بدون تردد هر روزه برای بازدید حضوری  ضمن درج نام کرج، از بین فایل‌های ثبت شده جهت خرید آپارتمان در کرج ملک مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از مشاهده تصاویر، موقعیت و امکانات ملک انتخابی شایسته داشته باشند ودر نهایت تنها برای بازدید نهایی و عقد قرارداد جهت سکونت به کرج مراجعه کنند. که البته با این اقدام علاوه بر صرفه جویی درزمان و هزینه انتخابی مناسب‌تر را خواهند داشت.