۰ نفر

تزریق 1000میلیارد تومان نقدینگی برای تکمیل مسکن مهر پردیس

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰:۴۱
کد خبر: 438218
تزریق 1000میلیارد تومان نقدینگی برای تکمیل مسکن مهر پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تکمیل واحدهای مسکن مهر این شهر تا پایان امسال خبر داد و گفت: الزامی برای وجود ضامن کارمندی برای تحویل دفترچه تسهیلات برای مالکین وجود ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به وجود 82هزار واحد مسکن مهر در این شهر، عنوان کرد: تاکنون 45 هزار واحد مسکونی از پروژه مسکن مهر افتتاح شده است که از این تعداد 37هزار واحد به مالکان واحدهای مسکونی تحویل داده شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، در بیان سرنوشت واحد مسکونی افتتاح نشده از پروژه مسکن مهر این شهر، گفت: با توجه به تزریق نقدینگی 1000 میلیاردی به پروژه، 25 هزار واحد تا پایان تابستان سال جاری افتتاح خواهد شد و تکمیل و افتتاح کلیه واحدهای مسکونی موجود در شهر جدید پردیس تا انتهای سال 1399 در دستور کار قرار دارد.

تسهیل شرایط تحویل واحدهای مسکن مهر

هدایت در بخش دیگری از صحبت‌های خود در ارتباط با تضمین کیفیت واحدهای مسکونی تحویل داده شده، افزود: مسکن مهرهایی که در سال جاری تکمیل شده و عملیات تحویل‌گیری توسط مالک به موقع انجام شده باشد، شامل 1 سال گارانتی می‌باشند و پیمانکار در این مدت موظف به رسیدگی به مشکلات فنی خواهد بود.

وی در پایان ضمن اشاره به تسهیل شرایط به منظور تحویل دفترچه تسهیلات برای مالکین مسکن مهر پردیس گفت: الزامی برای وجود ضامن کارمندی برای تحویل دفترچه تسهیلات برای مالکین وجود ندارد و شرایط برای تحویل واحد مسکونی در این حوزه تسهیل شده است.