۰ نفر

امسال پرونده مسکن مهر پردیس بسته می‌شود

۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۳:۲۸
کد خبر: 434939
امسال پرونده مسکن مهر پردیس بسته می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تکمیل و بسته شدن پرونده پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال جاری در این شهر خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تکمیل و بسته شدن پرونده پروژه های مسکن مهر تا پایان سال جاری در این شهر خبر داد.

 هدایت در گفتگو با برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد افزود: عملیات اجرایی ۸۲ هزار واحد پروژه مسکن مهر سال ۹۱ در شهر جدید پریس آغاز شد.علی رغم افزایش قیمت مصالح ساختمانی و هزینه های بسیار زیادی که به لحاظ توپوگرافی خاص شهر جدید پردیس در بحث آماده سازی داشت تا به امروز ۴۵ هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: مشکل بقیه واحدها بیشتر در بخش عملیات آماده سازی بود و به دلیل کمبود منابع در این بخش و همچنین در جهت کمک به تکمیل پروژه های مسکن مهر و کمک به آورده مالکان واحدهای مسکن مهر دولت با پیشنهاد مجمع وزارت راه و شهرسازی و پیگیری شخص مقام عالی وزارت با مصوبه ای که در قانون بودجه سال ۹۸ و ۹۹ از مجلس گرفته شد به مجمع راه و شهرسازی و شرکت عمران شهر جدید پردیس که زیر مجموعه این وزارتخانه است اجازه دادند از محل تبصره (۸) همین قانون بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومان وام که بازپرداخت آن توسط خود مجمع وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران انجام خواهد شد با دریافت تسهیلات مباحث مربوط به آماده سازی و زیربناهای مسکن مهر پردیس از این محل کامل شود.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری های که انجام شد مصوبه مربوط به بانک و بانک مرکزی بابت پرداخت این تسهیلات اخذ و طی هفته های آینده قرار داد وام ۱۰۰۰ میلیارد تومان با بانک  نهایی خواهد شد. امسال با تزریق این منابع در بحث تکمیل پروژه های مسکن مهر مشکلی نخواهیم داشت.

هدایت ادامه داد: بجز این ۱۰۰۰ میلیارد تومان ۴۰۰۰ میلیارد تومان هم از منابع خود مجموعه وزارت راه و شهرسازی، از محل تسهیلات و آورده متقاضیان برای پروژه های مسکن مهر پردیس هزینه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس یادآورشد: امسال سرجمع پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های مسکن مهر پردیس هزینه خواهیم کرد و پرونده این پروژه ها تا آخر امسال با تکمیل تمامی روبناها و خدمات مورد نیاز بسته می شود.