۰ نفر

۲هزار مالک مسکن مهر پردیس در واحدهای خود سکونت ندارند

۲۸ فروردین ۱۳۹۹، ۰:۴۷
کد خبر: 431726
۲هزار مالک مسکن مهر پردیس در واحدهای خود سکونت ندارند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدی پردیس گفت: مالکان ۲هزار واحد تکمیل شده مسکن مهر هنوز در واحدهای خود ساکن نشده و مشکلات زیادی برای این شرکت ایجاد کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مهدی هدایت روز چهارشنبه گفت: شهر جدید پردیس شرایط ویژه ای دارد و تمام واحدهای عرضه شده مسکن مهر پردیس در فازهای ۱۱، ۸، ۹، ۵  توسط متقاضیان ثبت نام و خریداری شده است.

 وی با بیان اینکه تعداد زیادی از واحدهای تکمیل شده به متقاضیان تحویل داده شده، اظهار داشت: واحدهای خالی از سکنه در بلوک‌ها و فازهای مختلف مسکن مهر پردیس موجود است که مالکان آنها تمایلی به سکونت و یا اجاره دادن واحدهای مسکونی خود ندارند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تامین خدمات روبنایی و زیر بنایی را برای ایجاد رفاه بیشتر متقاضیان در دستور کار خود قرار دادیم در مرحله بعد با استفاده از ساز و کار حقوقی برای سکونت مالکان واحدهای تکمیل شده اقدام جدی خواهیم داشت.

هدایت گفت: مراجعه نکردن متقاضیان برای دریافت دفترچه اقساط یکی دیگر از مشکلات ما با مالکان مسکن مهر در پردیس است که در این راستا مشکلات مالی زیادی  ایجاد شده است، پس از صدور مصوبه شورای مسکن متقاضیان موظف به دریافت دفترچه اقساط خواهند شد.

هدایت با بیان اینکه در مساکن مهر پردیس تمامی خدمات روبنایی و زیربنایی تکمیل شده، عنوان کرد: انشعابات واحدهای مسکن مهر تامین شده است و نصب انشعابات و کنتورها توسط ادارات مرتبط انجام می‌شود.

نیروهای کار فعال مسکن مهر پردیس ۳ برابر شدند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در حال حاضر ۱۸۱۶ نفر نیروی فعال در مسکن مهر پردیس با رعایت نکات ایمنی مشغول به کار هستند،  تعداد نیروها نسبت به سال گذشته با وجود بیماری کرونا سه برابر شده است.

هدایت  با بیان اینکه بیشتر پروژه های عمرانی در سطح کشور تعطیل و یا نیمه فعال هستند، خاطر نشان کرد: تمامی پروژه مسکن مهر از ابتدای فروردین فعال شده است و در این راستا با حداقل اثرات منفی در بخش اجرا مانع از ابتلای نیروهای فعال شدیم.

وی ادامه داد: رعایت تمامی نکات بهداشتی به منظور مقابله با ویروس کرونا یکی از ملزومات کار به حساب می آید و برای جلوگیری از شیوع این ویروس، توجه ویژه کارفرمایان و پیمانکاران به نکات بهداشتی ضرورت دارد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ماسک‌های تولید شده در مدارس اجتماع محور فاز ۸ پردیس در بین سازندگان توزیع می شود تا با رعایت نکات بهداشتی تمامی فعالیت های عمرانی مطابق با برنامه زمانی ادامه پیدا کند.

در سال ۹۱  کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید  شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری می‌رسد و ۱۵ هزار واحد در برنامه افتتاح سال  ۹۹ و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.