۰ نفر

جزییات معاملات خودرو در بورس کالا مورخ ۴ بهمن

۴ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۵۶
کد خبر: 697292
جزییات معاملات خودرو در بورس کالا مورخ ۴ بهمن

امروز در بورس کالا شاهد عرضه ۳۰۵۰ دستگاه از خودروهای هایما S۷ ، لاماری ایما و T۵ بودیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ در ۴ بهمن مجموعا ۳۰۵۰ دستگاه خودرو شامل خودروهای هایما S۷ ، لاماری ایما و T۵  در بورس کالا عرضه شد که در مجموع شاهد ثبت ۱۰۴۵۴ تقاضای خرید بودیم . در ادامه جزئیات معاملات این خودروها تشریح می‌گردد :

جزئیات معامله خودروی هایما S۷ در بورس کالا

در ۴ بهمن ایران خودرو ۲۰۰۰ دستگاه خودروی هایما S۷ را در بورس کالا با قیمت پایه ۷۴۳ میلیون تومان با تاریخ تحویل ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ عرضه کرد که ۸۱۲۸ تقاضای خرید برایش ثبت شد و در نهایت تمام خودرو عرضه شده با میانگین قیمت ۱۰۲۰ میلیون تومان (۳۴ درصد بالاتر از قیمت پایه ) معامله گردید . قیمت تمام شده هایما S۷ در بورس کالا با احتساب خواب سرمایه برای خریداران این محصول ۱۲۱۹ میلیون تومان است . قیمت بازار این خودرو در روز معامله ۱۳۶۰ میلیون تومان بود .

جزئیات معامله خودروی لاماری ایما در بورس کالا

شرکت آرین پارس موتور در ۴ بهمن ۲۰۰ دستگاه لاماری مشکی ، ۲۰۰ دستگاه لاماری سفید و ۱۵۰ دستگاه لاماری خاکستری با تاریخ تحویل ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ و قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان عرضه کرد . برای خودرو لاماری ایما مشکی ۹۵۵ تقاضای خرید ثبت شد و در نهایت با قیمت ۱۸۲۳ میلیون تومان معامله گردید . قیمت تمام شده لاماری ایما مشکی برای خریداران ۲۱۰۳ میلیون تومان بوده است . قیمت معامله شده این لاماری مشکی در عرضه قبلی که ۱۲ دی ماه بوده ۱۵۴۵ بوده . متقاضیان لاماری ایما سفید ۸۵۲ تقاضای خرید ثبت کردند که در نهایت تمام ۲۰۰ خودرو عرضه شده با قیمت ۱۶۷۲ میلیون تومان معامله شد که قیمت تمام شده‌اش ۱۹۳۰ میلیون تومان است . و همچنین برای خودروی لاماری ایما خاکستری ۴۶۳ تقاضای خرید ثبت شد که با قیمت میانگین ۱۶۱۷ میلیون تومان معامله شد که بهای تمام شده لاماری ایما خاکستری ۱۸۶۸ میلیون تومان برای خریدارانش تمام   شد . قیمت بازار لاماری ایما در روز معامله ۲۱۰۰ میلیون تومان بوده است .

جزئیات معامله خودروی T۵ در بورس کالا

خودروی T۵ محصول شرکت اتومبیل سازی فردا در تاریخ ۴ بهمن برای اولین بار در بورس کالا عرضه شده بود . در مجموع ۵۰۰ دستگاه خودروی T۵ در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه شد که با تقاضای مناسبی مواجه نشد و در مجموع ۶۰ دستگاه خودروی T۵ با قیمت پایه معامله شد . قیمت پایه این محصول ۱۱۷۴ میلیون تومان بوده و تاریخ تحویل این خودرو ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ می‌باشد . در نهایت قیمت تمام شده T۵ در بورس کالا با احتساب خواب سرمایه ۱۳۷۵ میلیون تومان برای خریدارانش تمام می‌شود .