۰ نفر

تصاویر خودرو فردا M4 در خیابان ها دیده شد + عکس

۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۱۵
کد خبر: 679050
تصاویر خودرو فردا M4 در خیابان ها دیده شد + عکس

شرکت خودروسازی فردا در حال انجام آماده‌سازی‌های لازم برای عرضه خودرو مینی‌ون خود با نام فردا M4 است. به تازگی بیلبوردهای محصول جدید فرداموتور در سطح شهر دیده شده است و شاهد تصاویر کاملی از این خودرو هستیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، فرداموتورز که پیش از این با محصولات کراس‌اوور و سدان وارد بازار کشور شده بود، حالا محصولی در سگمنت خودروهای مینی‌ون 7 نفره را برای عرضه در بازار ایران انتخاب نموده و بنظر می‌رسد مراحل عرضه نهایی در حال انجام است. این خودرو با هدف تکمیل سبد محصولات خودروسازی فردا به لیست محصولات این شرکت اضافه شده است و با توجه کمبود عرضه خودروهای مینی ون به احتمال زیاد مشتریان این سگمنت جذب این محصول جدید شوند.

m4

خودرو فردا M4 محصول جدید فرداموتورز

خودرو فردا M4 یا دانگ‌فنگ فورثینگ u tour خودروی تقریبا جدید محسوب می‌شود و در ابتدای سال 2022 در معرفی شد.

فردا M4 در بخش فنی کاملا مشابه خودرو کراس اوور محبوب لاماری ایما است. فردا M4 از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر بهره می‌برد که توان تولید حداکثر195 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور285 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه را دارد. یک جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه مرطوب یا WDCT وظیفه انتقال قدرت در فردا M4 برعهده را برعهده دارد و قدرت را به محور جلو انتقال می‌دهد. پیشرانه فردا M4 از نوع تزریق مستقیم سوخت یا GDi است و برای حفاظت بهتر از پیشرانه نیاز به بنزین سوپر خواهید داشت.

طراحی خودرو کاملا بر اساس ترند روز طراحی خودرو در جهان بوده و تا حدود زیادی چهره آسیای شرقی دارد. کشیدگی بدنه نیز نوید 7 نفره بودن خودرو را می‌دهد. طراحی داخلی فردا M4 حس لوکس بودن را القا می‌کند و به دلیل شکل خاص و کشیده بدنه و چینش 3+2+2 صندلتی‌ها فضای مناسبی را برای هر 7 سرنشین فراهم می‌کند.

آسودگی و فضای باز برای تمام سرنشینان از برتری‌های فردا M4 نسبت به کراس‌اوورهای 7 نفره محسوب می‌شود. فضای کوچک نفرات ردیف سوم کراس اوور‌ها، عملا غیرکاربردی یا با استفاده محدود و با هدف حمل بار کاربرد دارد.

انتشار بیلبوردهای این محصول در سطح خیابان‌های کشور نوید این موضوع را می‌دهد که به احتمال فراوان شاهد عرضه و فروش فردا M4 از سوی خودروسازی فردا باشیم.