۰ نفر

گزارش بازار خودرو؛

قیمت خودرو سه شنبه ۱۹ مهر/ افزایش ۱۰ میلیونی قیمت پژو پارس

۱۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۳
کد خبر: 673286
قیمت خودرو سه شنبه ۱۹ مهر/ افزایش ۱۰ میلیونی قیمت پژو پارس

اخبار منفی برجام، افزایش نرخ ارز و همچنین ایرادات وارده بر مصوبه واردات خودرو از سوی مجلس که واردات خودرو را مجددا در هاله ای از ابهام قرار داده موجب شروع موجی از افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی شده است. بازار محصولات ایران خودرو که همواره نشان داده در صف اول تغییر و واکنش نسبت به اتفاقات پیرامون بازار خودرو است، همچنان افزایش قیمت به ثبت می رسانند. قیمت پژو پارس ال ایکس ۸ میلیون تومان افزایش داشته است. قیمت خودروی تازه وارد ایران خودرو یعنی پژو پارس ELX-TU5 هم جهشی ۱۰ میلیون تومانی به ثبت رساند.

به گزارش سرویس خودروی اقتصادآنلاین؛ قیمت ها در بازار که از ابتدای هفته شروع به افزایش کرده بودند و به نظر می رسد با توجه به اخبار منفی برجامی و همچنین افزایش نرخ ارز که از هفته گذشته آغاز شده است باید منتظر موج دیگری از افزایش قیمت ها باشیم. نکته قابل توجه این است که  این موج افزایشی در قیمت ها تقریبا بسیاری از کاهش قیمت های اخیر را بی اثر کرده و باید دید بازار خودرو تا چه میزان شاهد افزایش قیمت خواهد بود.

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که ابتدای هفته هم ۵ میلیون افزایش داشت، مجددا شاهد افزایش ۵ میلیون تومانی بود. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با این افزایش به ۳۷۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده دستی پانوراما هم با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۴۱۵ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو پارس LX که ابتدای هفته با افزایش ۵ میلیونی به ۳۷۷ میلیون تومان رسید با افزایش ۸ میلیون تومانی روند افزایشی خود را ادامه داد. قیمت پژو پارس LX در بازار ۳۸۵ میلیون تومان اعلام شد.

قیمت پژو پارس ELX-TU5 مجددا با افزایش همراه بود و با جهش ۱۰ میلیون تومانی به ۴۳۰ میلیون تومان رسید. قیمت این خودرو از ابتدای هفته افزایش ۱۵میلیون تومان را تجربه کرده است.

قیمت سمند EF7 تنها مورد کاهشی در بازار بود. قیمت سمند EF7 با کاهش ۴ میلیونی به ۳۵۰ میلیون تومان رسید.

قیمت دنا اتوماتیک توربو با ۵ میلیون افزایش همراه بود در بازار قیمت این خودرو ۵۲۰ میلیون تومانی شد.

قیمت تارا اتوماتیک همانند  قیمت پژو پارس ELX-TU5 با جهش ۱۰ میلیونی مواجه شد. قیمت این خودرو با این جهش به ۵۹۵ میلیون تومان رسید.

قیمت ایران خودرو

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ که با افزایش ۲ میلیون تومانی همراه بود و به ۲۰۴ میلیون تومان رسید امروز بدون تغییر بود.

قیمت کوییک معمولی که با افزایشی ۵ میلیونی به ۲۰۵ میلیون تومان رسیده بود بدون تغییر باقی ماند.

قیمت سایپا