۰ نفر

معرفی ۱۰ خودروی منحصر به فرد در بازار خودروهای لوکس خارجی

۸ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۵۰
کد خبر: 657045
معرفی ۱۰ خودروی منحصر به فرد در بازار خودروهای لوکس خارجی

بازار خودروهای لوکس خارجی همیشه و همه جا نظر علاقه مندان به ماشین صنعت خودروسازی و اتومبیل رانی را به سمت خود جذب می کند. در این بازار پر رقابت، رنگارنگ و پر زرق و برق، نامی از مهم ترین برندهای خودروسازی را مشاهده می کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ شرکت خودروسازی آئودی، خودرو بی ام و، خودروهای تویوتا، خودرو فولکس واگن و خودروهایی که از فناوری های جدید نظیر خودروهای برقی بهره گرفته اند، بسیار خودنمایی می کنند. برخی از انواع خودروهای لوکس خارجی مانند مرسدس بنز، جایگاه ویژه‌ای دارند و همیشه نظر سرمایه‌گذاران را به خود جلب نموده اند.

بررسی بازار خودروهای لوکس خارجی این فرصت را ایجاد می‌کند که بتوان صنعت خودروسازی را در جهان مورد بررسی قرار داد و از نظر تکنولوژی ها و فناوری های جدید صنایع را با یکدیگر مقایسه نمود.

خودروهای لوکس در کشورهای مختلف از نظر رتبه بندی با هم متفاوت است، اما به طور کلی همه آنها از یک مرجع جهانی تبعیت می‌کنند. منابع مختلف خبری در طول سال، خودروهای برتر طراحی شده را دسته بندی کرده و آنها را از نظر طراحی ظاهری، فناوری، ایمنی، سرعت، شتاب و موارد فنی، دسته بندی و رتبه بندی می کنند.

از آنجایی که علاقه مندان به بازار خودروهای لوکس خارجی روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شوند و سرمایه‌گذاران صنعت خودروسازی قابل توجه هستند، در این مطلب تصمیم داریم شما را با ۱۰ نمونه از بهترین و جدیدترین خودروهای لوکس آشنا کنیم. قطعاً نگاه کردن به تصاویر این خودروهای جذاب و زیبا به اندازه کافی شما را مجذوب می کند و آشنایی با آنها تصورات جدیدی را از این صنعت رو به رشد در ذهن شما ایجاد خواهد کرد.

۱- خودرو تویوتا میرای

معرفی ۱۰ خودروی منحصر به فرد در بازار خودروهای لوکس خارجی

یکی از زیباترین جدیدترین و بهترین خودروهای لوکس خارجی، خودرو تویوتا میرای است که با نام نسل جدید خودرو تویوتا در سال ۲۰۲۱ به بازار معرفی شده است. این خودروی جذاب در مقایسه با نسخه های قبلی تویوتا هم از نظر شکل ظاهری و هم از نظر مشخصات شتاب و سرعت، ارتقا یافته و در حقیقت خودرویی است که با هدف حذف آلاینده های خروجی از یک خودرو طراحی شده است.

خودرو تویوتا میرای، یک خودروی الکتریکی است که بر اساس باتری یون- لیتیوم کار می کند. این خودروی برقی، قدرت خود را از یک پیشرانه الکتریکی قوی با کیفیت و راندمان بالا تامین می کند. طراحی منحصر به فرد برای فناوری ساخت این خودرو باعث شده که در مدت ۹ ثانیه، شتاب اتومبیل از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برسد. یک رانندگی آرام اما پر سرعت را می توانید با این خودروی جذاب تجربه کنید.

۲- خودرو بی ام و، سری ۸

معرفی ۱۰ خودروی منحصر به فرد در بازار خودروهای لوکس خارجی

یکی از محبوب ترین و جذاب ترین خودروهای لوکس خارجی، خودرو بی ام و سری ۸ است. با نگاه کردن به شکل ظاهری و طراحی آپشن های داخل این خودرو قطعاً مجذوب و مسحور آن خواهید شد. هر آنچه از یک خودروی لوکس در ذهن شما نقش می بندد برای خودرو بی ام و سری ۸ طراحی شده است. این خودرو یکی از جدیدترین نمونه های ساخته شده در بازار است که با سایر خودروهای هم رده خود رقابت می کند.

خودرو بی ام و سری ۸ با مدل کوپه و مدل شاسی بلند خودرو بی ام و X۵ در بازار، در حال رقابت است. تفاوت طراحی فناوری در این خودروهای لوکس خارجی از نظر سیلندر، توان اسب بخار، موتور خودرو، گشتاور سرعت و طراحی داخلی آن ها است.

۳- خودرو جیپ گرند چروکی

معرفی ۱۰ خودروی منحصر به فرد در بازار خودروهای لوکس خارجی

یکی دیگر از خودروهای لوکس خارجی که برای طبیعت گردی و حرکت در زمین های سخت یا کویری طراحی شده است با نام خودرو جیپ گرند چروکی شناخته می شود. نسل جدید این طراحی و فناوری در سال ۲۰۲۲ قرار است به بازار ارائه شود و یکی از بهترین های صنعت خودروسازی در آینده خواهد بود. پیشرانه ۲ لیتری جدید، طراحی مدرن برای موتور و فناوری هیبریدی و همچنین چهار سیلندر توربو به همراه تعداد دو موتور الکتریکی، بهترین توان اسب بخار و گشتاور را برای خودرو جیپ گرند چروکی فراهم می کند. این خودرو از نظر طراحی ظاهری بسیار خاص و منحصر به فرد است.

۴- خودرو بنتلی کانتیننتال GT

معرفی ۱۰ خودروی منحصر به فرد در بازار خودروهای لوکس خارجی

یکی دیگر از خودروهای لوکس خارجی با طراحی منحصر به فرد و حیرت‌ انگیز با نام خودرو بنتلی کانتیننتال GT   در سال ۲۰۲۱ به بازار معرفی شده است. طراحی و فناوری این خودرو ترکیبی از فناوری‌های خودروهای لوکس است که توانسته آپشن‌ها و گزینه های زیادی را با هم تلفیق کند و آنها را ارتقا دهد. سیستم گشتاور خودرو، تعداد ۱۲ سیلندر ۶ لیتری، گیربکس ۸ سرعته و موارد دیگر باعث شده که شتاب این خودرو از حالت صفر تا ۹۶ کیلومتر در مدت زمان حدود ۳ ثانیه تامین شود. از نظر فناوری خودروسازی، بنتلی کانتیننتال GT یکی از بهترین های بازار در سال جدید است و قرار است در سال آینده نظر سرمایه‌گذاران را جلب کند.

۵- خودرو هیوندا سانتاکروز

معرفی ۱۰ خودروی منحصر به فرد در بازار خودروهای لوکس خارجی

یکی از زیباترین و بهترین خودروهای لوکس خارجی که در سال ۲۰۲۱ به صنعت خودروسازی معرفی شده و به تازگی به خط تولید راه پیدا کرده است، خودرو هیوندا سانتاکروز نام دارد. این خودرو یک طراحی ترکیبی و تلفیقی از ۵ خودروی دیگر بوده که باعث شده فناوری های آن ارتقا پیدا کند. طراحی خودرو هیوندا سانتاکروز ترکیبی از خودروهای سوناتا، الانترا، سانتافه، توسان و سانتاکروز است. همین عامل باعث شده که هم قدرت موتور، گشتاور، توان پیشرانه ها، گیربکس، شتاب و سرعت به نحو مطلوب تامین شود.

۶- خودرو جنسیس G۹۰

معرفی ۱۰ خودروی منحصر به فرد در بازار خودروهای لوکس خارجی

یکی از بهترین و زیباترین خودروهای لوکس خارجی که در کنار سایر مدل‌های موجود خودنمایی می کند، خودرو جنسیس G۹۰ است. این خودرو مجهز به ۸ سیلندر ۵ لیتری بوده که می تواند پیشرانه پر قدرت و گشتاور بالایی را فراهم آورد. طراحی پیشرانه خودرو جنسیس G۹۰ بر اساس پیشرانه های هیبریدی انجام گرفته است. طراحی و تولید خودرو جنسیس G۹۰ در نسل های مختلف به تدریج ارتقا پیدا کرده و هم اکنون برنامه ریزی ها به گونه ای است که نسل جدید این خودرو با نام های اختصاری متفاوتی روانه بازار شود. بازار خودروهای لوکس خارجی پیش‌بینی کرده است که جنسیس G۹۰ در سال ۲۰۲۲ به صورت تجاری به بازار معرفی می شود.

۶- خودرو رنجروور

معرفی ۱۰ خودروی منحصر به فرد در بازار خودروهای لوکس خارجی

یکی دیگر از زیباترین خودروهای لوکس خارجی که در کنار خودرو کپرا خودنمایی می کند، خودرو رنجروور نام دارد. این خودرو هم از نظر طراحی ظاهری هم از نظر آپشن های داخل خودرو و هم از نظر فناوری در بهترین وضعیت قرار دارد. مصالح مقاوم و پیشرفته برای ساخت بدنه خودرو استفاده شده که آن را به یکی از منحصر به فرد ترین خودروهای بازار تبدیل کرده است. همانند این خودرو کمتر در صنعت خودروسازی تولید شده است. امنیت، شتاب و سرعت را در کنار یکدیگر در خودرو رنجروور تجربه می کنید. این خودرو در بازار خودروهای لوکس در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ در رتبه بندی بالایی قرار داشته است و در سال ۲۰۲۲ نیز همچنان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

۷-خودرو تسلا  S

معرفی ۱۰ خودروی منحصر به فرد در بازار خودروهای لوکس خارجی

یکی دیگر از زیباترین خودروهای لوکس خارجی که در این قسمت با آن آشنا می شوید، خودرو تسلا است. این خودرو نیز مانند بسیاری دیگر از خودروهای نسل جدید از فناوری باتری بهره مند شده و یک خودروی الکتریکی محسوب می شود. خودرو تسلا S، سرعت و شتاب بالایی دارد و از نظر آپشن داخلی ارتقا پیدا کرده است. شکل ظاهری خودرو به نحو مطلوب طراحی شده که نظر هر مشتری را به خود جذب می کند.

۸- خودرو جگوار ایکس جی

معرفی ۱۰ خودروی منحصر به فرد در بازار خودروهای لوکس خارجی

یکی از خودروهای لوکس خارجی که در تمام زمان ها خودنمایی می کرده است مربوط به برند خودروسازی جگوار می باشد که با نام خودرو جگوار ایکس جی در سال جدید معرفی شده است. سابقه این خودروسازی به دهه ۱۹۶۸ باز می‌گردد. از آن زمان تا کنون محصولات مختلفی را به بازار ارائه داده و همچنان سرمایه‌گذاران به این صنعت علاقه دارند. خودرو جگوار xj محصولاتی قابل رقابت با مرسدس بنز و بی ‌ام‌ و را تولید می کند اما همچنان نسبت به آنها در رتبه های پایین تری قرار دارد.

۹-خودرو لکسوس LS

معرفی ۱۰ خودروی منحصر به فرد در بازار خودروهای لوکس خارجی

یکی دیگر از خودروهای لوکس خارجی که نمی توانید در مقابل زیبایی و فناوری‌های آن مقاومت کنید و چشم شما را به خود خیره می سازد، خودرو لکسوس LS است. این خودرو در مقابل نسل قدیم خودروهای لکسوس خودنمایی می کند. تکنولوژی، فناوری و متریال به کار رفته در ساخت آن نسبت به نسخه های قبلی ارتقا یافته و از هر نظر استاندارد است. کمتر خودروی لوکسی را می توانید پیدا کنید که بتواند با خودرو لکسوس LS مقابله و رقابت کند.

۱۰- خودرو آئودی  A۸

معرفی ۱۰ خودروی منحصر به فرد در بازار خودروهای لوکس خارجی

آخرین نمونه از خودروهای لوکس خارجی که جزو گران ترین خودروهای اروپایی نیز دسته بندی شده است خودرو آئودی  A۸ نام دارد. فناوری ساخت این خودرو در نوع خود منحصر به فرد است و از نظر شکل ظاهری نیز در بهترین وضعیت قرار دارد. شاید بتوان گفت که خودرو آئودی  A۸ قابل رقابت با خودروهای لوکس دیگر نظیر مرسدس بنز یا خودرو تسلا می باشد.