۰ نفر

گزارش امروز بازار خودرو؛

کاهش ۸ میلیونی قیمت پژو پارس / بازار خودرو بالاخره کاهش قیمت را تجربه کرد + جدول قیمت

۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۵۶
کد خبر: 655702
کاهش ۸ میلیونی قیمت پژو پارس / بازار خودرو بالاخره کاهش قیمت را تجربه کرد + جدول قیمت

بازار خودرو همچنان بلاتکلیف است و قیمت ها پس از افزایش های چند میلیونی در چند روز گذشته مجددا با کاهش روبرو شدند. اما این کاهش در بازار همچنان نتوانسته افزایش های چند ده میلیونی قیمت خودروها را جبران کند و بنا به تجربه هیچ روند کاهشی در بازار پایدار نخواهد بود و به نظر می رسد این کاهش تنها واکنشی به خبر نهایی شدن آئین نامه واردات است.

اقتصاد آنلاین - پرهام کریمی؛  پژو ۲۰۶ تیپ دو با ۳ میلیون تومان کاهش ۳۰۰ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول هم در مدل  ۱۳۹۹ امروز بدون تغییر ۳۶۰ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف پانوراما با ۲ میلیون کاهش ۴۰۹ میلیون تومان معامله می شود. نسخه اتوماتیک با سقف شیشه ای و در مدل ۱۴۰۰، ۵ میلیون گران شد و ۶۲۵  میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ هم ۱ میلیون کاهش داشت و ۳۹۵ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه بنزینی بدون تغییر ۲۹۵ میلیون معامله می شود. این خودرو در نسخه دوگانه سوز هم بدون تغییر قیمت ۳۱۰ میلیون تومان را ثبت کرد. پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ با ۳ میلیون کاهش ۳۷۵ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷، هم تغییری در قیمتش نداشت و ۳۲۰ میلیون تومان معامله می شود.

پارس ELX-TU۵، خودروی جدید ایران خودرو بدون تغییر در بازار با ۸ میلیون کاهش ۴۲۷ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۰۸ هم بدون تغییر ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان معامله شد.سمند LX  در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۱۰ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو با موتور  EF۷ تغییری نداشت و ۳۳۲ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۴۰۷ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو در نسخه توربو اتوماتیک هم بدون تغییر بود و در بازار ۵۱۰ میلیون تومان معامله می شود.

تارا اتوماتیک با ۵ میلیون افزایش ۵۹۸ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم ۵ میلیون کاهش  ۴۶۰ میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس بدون تغییر ۳۰۰ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای هم بدون تغییر بود و ۳۳۰ میلیون تومان قیمت خورد.

ایران خودرو

پراید ۱۱۱ بدون تغییر ۲۰۶ میلیون تومان معامله شد و نسخه ۱۳۱ هم با ۱ میلیون افزایش ۱۸۵ میلیون تومان معامله شد. پراید وانت یا همان ۱۵۱ ۳ میلیون ارزان شد ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورد.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون کاهش ۳۱۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو هم ۲ میلیون ارزان شد و ۲۱۴ میلیون تومان معامله شد.

سایناEX با ۱ میلیون کاهش ۲۱۳ میلیون تومان معامله می شود.

تیبا هاچبک با ۲ میلیون کاهش ۲۰۷ میلیون قیمت خورد. نسخه صندوقدار هم با ۲ میلیون افزایش ۲۰۲ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر همچنان در بازار ۳۶۸ میلیون تومان اعلام می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ هم ۵ میلیون کاهش ۳۶۵ میلیون تومان معامله شد.

سایپا