۰ نفر

بنابر اعلام سخنگوی وزارت صمت؛

فروش فوری مرحله دوم ایران خودرو و سایپا از چه ساعتی آغاز می شود؟

۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۹
کد خبر: 653505
فروش فوری مرحله دوم ایران خودرو و سایپا از چه ساعتی آغاز می شود؟

پس از برگزاری اولین دوره از قرعه کشی ها در سامانه جدید یکپارچه تخصیص خودرو با تمام حواشی با رفع ایرادات این سامانه قرار است دومین مرحله از این قرعه کشی ها در فرمت جدید امروز در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز شود.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در این مرحله ایران خودرو ۵ محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس سال،‌ پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف قرمز، تارا اتوماتیک و دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک با قیمت قطعی و موعد تحویل سه ماهه عرضه در قالب طرح عادی و ویژه مادران عرضه می‌کند. در طرح ویژه مادران، مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم و ما بعد آن‌ها پس از ۱۹ آبان ۱۴۰۰ باشد می‌توانند واجد شرایط این طرح هستند

فروش ایران خودرو

سایپا هم در این دوره از قرعه کشی با عرضه 4 محصول ساینا S، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک S و کوییک R با گیربکس معمولی به صورت فروش فوری حضور خواهد داشت و در قالب طرح عادی و ویژه مادران عرضه می‌شود.

فروش سایپا

بنابراعلام سخنگوی وزارت صمت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مرحله دوم قرعه کشی یکپارچه خودرو، امروز بیست و پنج تیر از ساعت هفده به مدت سه روز آغاز می شود و متقاضیان این طرح می‌توانند با مراجعه به صفحه سامانه یکپارچه به نشانی sale.iranecar.com، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.