۰ نفر

گزارش امروز بازار خودرو؛

جهش ۵ میلیونی قیمت پژو ۲۰۶ / قیمت هایی که خیال کوتاه آمدن ندارد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۱۶
کد خبر: 634231
جهش ۵ میلیونی قیمت پژو ۲۰۶ / قیمت هایی که خیال کوتاه آمدن ندارد

بازار تا کجا بالا می‌رود؛ پرسشی که فعلا بی جواب مانده و طرح های گوناگون هم نتوانسته از افزایش قیمت ها جلوگیری کند. از ابتدای سال تمام خودورها روند صعودی به خود گرفته اند و روزی نیست که شاهد افزایش چند میلیونی قیمت ها نباشیم. امروز هم پژو ۲۰۶ تیپ دو جهش ۵ میلیونی قیمت را ثبت کرد و پراید بعد از مدت ها ثبات قیمتی، دوباره یک میلیون تومان دیگر گران شد.

اقتصادآنلاین-پرهام کریمی؛ در معاملات امروز پژو ۲۰۶ که قیمتش خیال توقف ندارد این بار با جهشی ۵ میلیون تومانی به ۳۱۵ میلیون تومان رسید. در مدل ۱۴۰۰ هم این خودرو با چهار میلیون تومان افزایش قیمت دیگر به ۳۰۲ میلیون تومان رسید و وارد کانال ۳۰۰ میلیونی شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹ امروز همانند دیروز با ۲ میلیون افزایش ۳۵۶ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ با ۳میلیون افزایش ، ۴۱۸ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم با ۳ میلیون افزایش ۴۰۳ میلیون تومانی شد. نسخه اتوماتیک و مدل ۱۴۰۰ با ۵ میلیون تومان افزایش ۵۸۵ میلیون تومان معامله شد و با ادامه این روند دیدن قیمت ۶۰۰ میلیونی برای این خودرو دور از انتظار نیست.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱، بدون افزایش ۳۸۲ میلیون تومان معامله می شود. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷ بدون افزایش ۳۱۲ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۰۸ با ۴۰ میلیون افزایش دیگر ۱ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان معامله شد و در آستانه ورود به کانال ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیونی قرار گرفت

رانا پلاس هم در مدل ۱۴۰۱ بدون افزایش بود و ۲۹۹ میلیون تومان معامله شد و مدل ۱۴۰۰ این خودرو با ۱ میلیون افزایش ۲۹۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX ساده هم در مدل ۱۴۰۰ بدون افزایش ۲۸۰ میلیون تومان معامله شد و در مدل ۱۴۰۱ هم بدون افزایش ۲۹۱  میلیون تومان معامله شد. 

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با دو میلیون افزایش، ۳۹۲ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ هم گران شد و ۳۷۸ میلیون تومانی شد. در نسخه توربو اتوماتیک هم گران نشد و با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان معامله شد.

پراید ۱۱۱ که که هفته گذشته وارد کانال ۲۰۰ میلیونی شده بود و سپس تا ۲۰۳ میلیون هم پیش رفت امروز هم ۱ میلیون تومان دیگر گران شد و ۲۰۴ میلیونی شد. نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر ۱۸۳ میلیون معامله شد.

تیبا هاچبک در مدل ۱۴۰۰ بدون  افزایش ۲۰۴ میلیونی ماند و نسخه صندوقدار این خودرو هم گران نشد و در مدل ۱۴۰۰ در بازار ۱۹۴ میلیون تومان معامله شد.

شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۳۷۲ میلیون تومان معامله شد. قیمت مدل ۱۴۰۱ در بازار در نخستین روزهای عرضه هم ۳۹۸ میلیون تومان اعلام شده است.