۰ نفر

گزارش امروز بازار خودرو؛

تیبا هم ۲۰۰ میلیون تومان شد / جهش ۷ میلیونی قیمت سورن

۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۲۶
کد خبر: 631186
تیبا هم ۲۰۰ میلیون تومان شد / جهش ۷ میلیونی قیمت سورن

قیمت پژو ۲۰۶ که دیروز با افزایش دو میلیونی به مرز ۳۰۰ میلیون تومانی رسیده بود، امروز بار دیگر افزایش قیمت دو میلیون تومانی را تجربه کرد تا به لیست خودروهای ۳۰۰ میلیون تومانی اضافه شود. اما این همه داستان پژو نیست و ۲۰۶ تیپ ۲ در مدل ۱۴۰۰ و تیپ ۵ فول آپشن هم هر کدام افزایش دو میلیون تومانی ثبت کردند.

اقتصادآنلاین - پرهام کریمی؛ انتظارها برای ۲۰۶ ، ۳۰۰ میلیون تومانی طولانی نشد و در معاملات امروز پژو ۲۰۶ تیب دو مدل ۱۴۰۱ دیروز و امروز در مجموع ۴ میلیون تومان افزایش یافت و با عبور از مرز ۳۰۰ میلیون تومانی، ۳۰۱ میلیون تومان شد. در مدل ۱۴۰۰ هم این خودر گرانتر شد و با افزایش ۲ میلیون تومانی دیگر به ۲۹۰ میلیون تومان رسید. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹ امروز هم با افزایش ۲ میلیونی به ۳۴۶ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ که بر روی قیمت ۴۰۰ میلیونی چند روزی است باقی مانده امروز هم به همان روند ادامه داد و بدون تغییر ماند. در مدل ۱۴۰۰ هم این خودرو بدون تغییر همان  ۳۸۵ میلیون تومان معامله شد. نسخه اتوماتیک و مدل ۱۴۰۰ مانند دیروز و ادامه روند با ثبات به قیمت ۵۶۵ میلیون تومان معامله شد.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ هم امروز بدون تغییر بر قله ۳۸۰ میلیون تومانی ماند. مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم بدون افزایش  ۳۶۲ میلیونی ماند.

پژو ۲۰۰۸ هم که دیروز ۴۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت امروز بدون تغییر همان ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان معامله شد.

رانا پلاس هم در مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۲۹۵ میلیون تومان معامله شد و مدل ۱۴۰۰ این خودرو با ۲ میلیون تومان افزایش به ۲۸۵ میلیون تومان رسید.

سمند LX ساده در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر همان ۲۷۳ میلیون تومان معامله شد و در مدل ۱۴۰۱ بدون افزایش ۲۸۴ میلیون تومان معامله شد. سمند LX مدل EF۷ در نسخه ۱۴۰۰با ۵ میلیون افزایش به ۳۰۵ میلیون تومان رسید.  سورن پلاس هم افزایش قیمت داشت و با جهش ۷ میلیون تومانی، ۳۴۵ میلیون تومان قیمت خورد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۸۵ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ اما دو میلیون گران شد و ۳۷۲ میلیون تومانی شد. در نسخه توربو اتوماتیک هم تغییر قیمتی ثبت نشد و با قیمت ۴۹۲ میلیون تومان معامله شد. 

پراید ۱۱۱ که پس از افزایش های متوالی به ۱۹۸ میلیون تومان رسیده بود و چند روزی بر روی همین قیمت باقی مانده بود، دیروز  با جهش دو میلیونی بالاخره به انتظارها پایان داد و ۲۰۰ میلیونی شد اما امروز این قیمت این خودرو بدون تغییر بر روی ۲۰۰ میلیون تومان ماند. نسخه ۱۳۱ اما تمایلی به ثبات ندارد و با ۱ میلیون تومان افزایش دیگر ۱۸۱ میلیون تومانی شد.

تیبا هاچبک در مدل ۱۴۰۰ که دیروز با افزایش ۲ میلیونی پراید ۱۱۱ از این خودرو جا مانده بود با دو میلیون افزایش به ۲۰۰ میلیون تومان رسید و هم قیمت این خودرو شد. مدل صندوقدار ۱۴۰۰ اما تغییری در قیمتش نداشت و ۱۹۰ میلیونی ماند.

شاهین در مدل ۱۴۰۰ پس از افزایش ۳ میلیونی در معاملات این هفته بدون تغییر ماند و ۳۶۵ میلیون تومان معامله شد. قیمت کارخانه برای مدل ۱۴۰۱ این خودرو هم تغییری نداشت و ۳۴۴ میلیون ۵۸۰ هزار تومان قیمت خورد.