۰ نفر

آغاز ثبت نام پیش فروش ایران خودرو از فردا ۶ اردیبهشت + لینک و جزییات

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۲۴
کد خبر: 630930
آغاز ثبت نام پیش فروش ایران خودرو از فردا ۶ اردیبهشت + لینک و جزییات

طرح پیش فروش یک ساله ایران خودرو با عرضه چهار محصول تارا دستی و اتوماتیک و دناپلاس توربو دستی و اتوماتیک از فردا سه شنبه مورخ ۶ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، طرح پیش فروش عادی با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه، چهار محصول ایران خودرو از روز سه شنبه مورخ ۶ اردیبهشت شروع و تا پایان روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت. در این مرحله چهار خودروی تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک و دناپلاس توربوشارژ با گیربکس ۶ سرعته دستی و فرمان برقی عرضه می‌شود.

ایران خودرو

قیمت خودرو در این مرحله غیرقطعی و مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، منتخبین مبلغ پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی و مطابق با جدول واریز می نماید و الباقی وجه خودرو پس از تعیین قیمت نهایی در زمان ارسال دعوتنامه تعیین می شود. باید توجه داشت که مبلغ پیش پرداخت در این بخشنامه کم تر از 50 درصد قیمت فعلی خودرو است.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به خرید خودرو اقدام نمایند. محدودیت های پیشین ایران خودرو همچنان به قوت خود باقی است.