۰ نفر

گزارش بازار امروز خودرو؛

قیمت پژو ۲۰۷ بالاخره به ۴۰۰ میلیون تومان رسید / بازاری که با کاهش قیمت بیگانه است

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۰۷
کد خبر: 630571
قیمت پژو ۲۰۷ بالاخره به ۴۰۰ میلیون تومان رسید / بازاری که با کاهش قیمت بیگانه است

بازار خودرو این روزها بلاتکلیف تر از گذشته است و تنها نکته ای که همیشه ثابت مانده و به چشم می آید، کاهشی نشدن قیمت هاست. به گونه ای که تنها می توان از ثابت ماندن قیمت ها خشنود بود و کلمه کاهش برای این بازار تعریف نشده است.

اقتصادآنلاین - پرهام کریمی؛ در معاملات امروز پژو ۲۰۶ تیب دو مدل ۱۴۰۱ امروز بدون تغییر همان ۲۹۷ میلیون تومان چهارشنبه معامله شد. در مدل ۱۴۰۰ هم این خودرو بدون تغییر همان ۲۸۶ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل ۱۳۹۹ امروز بدون تغییر قیمت ۳۴۲ میلیون تومان قیمت خورد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ که با دومیلیون افزایش بالاخره به ۴۰۰ میلیون تومان رسید. در مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم بدون تغییر نماند و با افزایشی یک میلیون تومانی به ۳۸۳ میلیون تومان رسید. نسخه اتوماتیک و مدل ۱۴۰۰ که چند روزی بدون وقفه درحال افزایش بود، امروز بدون تغییر همان ۵۶۵ میلیون تومان معامله شد

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ هم خیال پایین آمدن ندارد و امروز بدون تغییر بر قله ۳۸۰ میلیون تومانی ماند. مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم بدون افزایش  ۳۶۲ میلیونی ماند.

پژو ۲۰۰۸ هم که با ۶۰ میلیون تومان جهش در یک روز، ۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان معامله می شد، امروز بدون تغییر در قیمتش همان ۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون معامله شد.

سمند LX ساده هم در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر همان ۲۷۳ میلیون تومان معامله شد و در مدل ۱۴۰۱ با دو میلیون افزایش همراه بود ۲۸۴ میلیون تومان معامله شد.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر ۳۸۵ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ هم گران نشد و  ۳۷۰ میلیون تومانی ماند. در نسخه توربو اتوماتیک اما تغییر قیمتی ثبت نشد و با قیمت ۴۹۲ میلیون تومان معامله شد.

پراید ۱۱۱ امروز ۱۹۸ میلیون تومان معامله شد که نسبت به چهارشنبه تغییر قیمتی را نشان نمی دهد؛ این خودرو از ابتدای سال با افزایش قیمت ۱۲ میلیون تومانی همراه بوده‌است. پراید ۱۳۱ هم امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۷۸ میلیون تومان معامله شد. نسخه صندوقدار پراید نیز از ابتدای امسال، افزایش ۸ میلیون تومانی قیمت را ثبت کرده است.

تیبا هاچبک مدل ۱۴۰۰ بدون افزایش ۱۹۸ میلیون توما و هم قیمت با پراید ۱۱۱ معامله می شود. تیبا صندوقدار همانند چهارشنبه بدون تغییر قیمت بود و همان ۱۸۲ میلیون تومان معامله شد.

شاهین در مدل ۱۴۰۰ گران شد و در معاملات امروز با افزایش ۳ میلیونی به قیمت ۳۵۸ میلیون تومان معامله شد. قیمت کارخانه برای مدل ۱۴۰۱ این خودرو اما تغییری نداشت و ۳۴۴ میلیون ۵۸۰ هزار تومان قیمت خورد.