۰ نفر

گزارش بازار خودرو؛

پژو پارس ۴۰۰ میلیونی؛ هر روز نزدیک تر از دیروز / تیبا به پراید رسید

۳۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۲۴
کد خبر: 629604
پژو پارس ۴۰۰ میلیونی؛ هر روز نزدیک تر از دیروز / تیبا به پراید رسید

بازار خودرو همچنان روند صعوی در پیش دارد و با نوسان دلار در نیمه کانال ۲۷ هزار تومانی خودرو همچنان پایین نمی آید و تنها در برخی مدل ها شاهد ثبات قیمتی بودیم. پژو ۲۰۷ و پژو پارس LX، دو خودرویی هستند که از ابتدای سال بیش ترین افزایش قیمت را ثبت کردند.

اقتصادآنلاین-پرهام کریمی؛ در معاملات امروز پژو ۲۰۶ تیب دو مدل ۱۴۰۱ که دیروز دو میلیون تومان افزایش قیمت داشت امروز بدون تغییر همان ۲۹۷ میلیون تومان معامله شد. در مدل ۱۴۰۰ هم این خودرو بدون تغییر همان ۲۸۶ میلیون تومان معامله شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل ۱۳۹۹ امروز بدون تغییر قیمت ۳۴۲ میلیون تومان قیمت خورد. 

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ که دیروز ۲ میلیون تومان گران شده بود با افزایش یک میلیونی دیگر به قیمت ۳۹۸ میلیون تومانی رسید. در مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم بدون تغییر نماند و با افزایشی جزئی به ۳۸۲ میلیون تومان رسید. نسخه اتوماتیک و مدل ۱۴۰۰ که دیروز ۳ میلیون تومان گران شده بود امروز هم با جهش ۵ میلیون تومانی به ارزش ۵۶۵ میلیون رسید. نکته قابل توجه برای این خودرو افزایش ۳۰ میلیون تومانی آن از ابتدای سال است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱ با ثبت ۵ میلیون افزایش در روز گذشته و دو میلیون تومان دیگر در معاملات امروز به قله ۳۸۰ میلیون تومانی رسید. این خودرو همانند پژو ۲۰۷ از ابتدای سال افزایش ۳۰ میلیون تومانی به ثبت رسانده است. مدل ۱۴۰۰ این خودرو هم از افزایش بی نصیب نماند و ۳۶۲ میلیونی شد.

پژو ۲۰۰۸ هم که چند مدتی بود خبری از قیمتش در بازار نبود و به ظاهر ثبات قیمتی داشت امروز پس از هفته ها با ۶۰ میلیون افزایش به قیمت ۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومانی رسید.

سمند LX ساده هم در هر دو مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با افزایش های دو میلیون تومانی به ترتیب ۲۸۴ و ۲۷۳ میلیون تومان معامله شدند. 

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ همانند دیروز افزایش قیمت سه میلیون تومانی را ثبت کرد و ۳۸۵ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ هم دو میلیون تومان گران شد و به ۳۷۰ میلیون تومان رسید. در نسخه توربو اتوماتیک اما تغییر قیمتی ثبت نشد و با قیمت ۴۹۲ میلیون تومان معامله شد. 

پراید ۱۱۱ امروز ۱۹۸ میلیون تومان معامله شد که نسبت به دیروز تغییری قیمتی را نشان نمی دهد؛ این خودرو از ابتدای سال با افزایش قیمت ۱۲ میلیون تومانی همراه بوده‌است. پراید ۱۳۱ هم امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱۷۸ میلیون تومان معامله شد. نسخه صندوقدار پراید نیز از ابتدای امسال، افزایش ۸ میلیون تومانی قیمت را ثبت کرده است.

تیبا هاچبک مدل ۱۴۰۰ با دو میلیون افزایش دیگر به ۱۹۸ میلیون تومان رسید و هم قیمت با پراید ۱۱۱ معامله می شود. تیبا صندوقدار برخلاف روزهای گذشته بدون تغییر قیمت بود و همان ۱۸۲ میلیون تومان معامله شد.

شاهین در مدل ۱۴۰۰ گران شد و در معاملات امروز با افزایش ۵ میلیونی به قیمت ۳۵۵ میلیون تومان معامله شد. قیمت کارخانه برای مدل ۱۴۰۱ این خودرو هم افزایشی بود و با شروع فروش بدون قرعه کشی این خودرو به قیمت ۳۴۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومانی رسید.