۰ نفر

ثبت نام ۶۵ هزار مادر در پیش فروش ایران خودرو / فروش بدون قرعه کشی منتفی شد + جزییات

۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۵۶
کد خبر: 628432
ثبت نام ۶۵ هزار مادر در پیش فروش ایران خودرو / فروش بدون قرعه کشی منتفی شد + جزییات

اولین مرحله از پیش فروش ایران خودرو در سال جدید ویژه مادران هفته گذشته برگزار شد. در این مرحله در حالی بیش از ۶۵ هزار نفر شرکت کرده بودند که ظرفیت خودروهای عرضه شده برابر با ۹۵۰۰ دستگاه بود. بنابراین طرح فروش خودرو بدون قرعه کشی برای مادران عملاْ منتفی است.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ اولین پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران با عرضه هشت محصول هفته گذشته برگزار شد؛ طرح فروش ویژه مادران بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مختص مادرانی است که تاریخ تولد فرزند دوم و مابعد آن ها پس از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ است. بر اساس اعلام ایران خودرو در این مرحله ۶۵ هزار و ۵۸۰ نفر متقاضی شرکت کردند. این در حالی است که تنها ۹۵۰۰ دستگاه خودرو عرضه شده بود. بنابراین فروش خودرو بدون قرعه کشی برای مادران منتفی است.

از میان خودروهای عرضه شده پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای بیش‌ترین متقاضی را به نام خود ثبت کرد؛ جاییکه ۲۰ هزار و ۴۵۱ نفر برای این خودرو ثبت نام کردند. در نقطه مقابل دنا پلاس توربو اتوماتیک با ۲۴۰۰ دستگاه بیش‌ترین عرضه را از میان خودروهای این مرحله داشت.

ثبت نام ۶۵ هزار مادر

امروز مراسم قرعه کشی برگزار شد. با این وجود با توجه به اینکه راستی آزمایی ثبت نام کنندگان نیاز به استعلام از سازمان ثبت احوال دارد، نتایج حداکثر تا سه روز آینده بر روی سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت.