۰ نفر

اولین فروش یک ساله در سال ۱۴۰۱؛

پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران بدون قرعه کشی (۲۳ فروردین) + لینک و جزییات

۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۰۲
کد خبر: 627334
پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران بدون قرعه کشی (۲۳ فروردین) + لینک و جزییات

ایران خودرو از امروز سه شنبه مورخ ۲۳ فرودین ۱۴۰۱ به مدت سه روز اولین مرحله پیش فروش ویژه مادران خود را با عرضه ۷ محصول آغاز خواهد کرد. در این طرح مادران واجد شرایط ذکر شده در قانون می توانند شرکت کنند. بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم و مابعد آن ها پس از ۱۹ آبان ۱۴۰۰ باشد،مشمول این طرح خواهند بود.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ ایران خودرو از امروز سه شنبه مورخ ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ اولین مرحله پیش فروش ویژه مادران واجد شرایط آغاز می کند. این طرح تا پایان روز پنجشنبه مورخ ۲۵ فروردین ادامه خواهد داشت. تارا دستی، تارا اتوماتیک، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس اتوماتیک توربو شارژ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک مولتی کالر و دنا پلاس توربو شارژ با گیربکس شش سرعه دستی محصولات عرضه شده در این مرحله خواهند بود.

پیش فروش

بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، مادرانی واجد شرایط شرکت در این طرح فروش هستند که تاریخ تولد فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ باشد. همچنین آنگونه که گفته شده است اگر تعداد متقاضیان واجد شرایط این طرح کم‌تر از ظرفیت در نظر گرفته شده باشد، تخصیص خودرو بدون قرعه کشی صورت می گیرد.اطلاعات منتخبین این طرح به سازمان ثبت احوال ارسال می‌گردد تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط امکان واریز ممکن شود.
 
زمان تحویل خودروها در این مرحله حداکثر یک ساله است و از شهریور امسال تا فروردین ۱۴۰۲ خواهد بود. همچنین قیمت خودروهای غیر قطعی است و مطابق زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. منتخبین مبلغ پیش پرداخت را علی الحساب واریز و الباقی وجه خودرو را پس از تعیین قیمت نهایی در زمان ارسال دعوت نامه دریافت می‌گردد. بر اساس اعلام ایران خودرو مبالغ پیش پرداخت در این بخشنامه کم‌تر از پنجاه درصد قیمت فعلی خودرو است. همچنین سود مشارکت و انصراف در این بخشنامه صفر خواهد بود.
 
متقاضیان از روز سه شنبه مورخ ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ تا پایان روز پنجشنبه مورخ ۲۵ فروردین می توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir در این طرح ثبت نام نام کنند.
 
محدودیت های طرح های فروش خودروسازان نیز به قوت خود باقی است. بر این اساس:
۱- به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.
۲- حداقل فاصله زمانی از آخرین خرید از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.
۳- ثبت نام همزمان در طرح های فروش ایران خودرو و سایپا ممکن نیست
۴- ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی ممنوع است
۵- ارائه گواهینامه رانندگی حدقل پایه سوم معتبر الزامی است.
۶- انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است
۷- شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد
۸- ثبت نام برای افراد حقوقی میسر نیست
۹- گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از تحویل خودرو در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و حداقل کارکرد در این مدت ۱۰۰۰ کیلومتر است